  • Data: 2010-04-08 16:06:44
    Temat: Re: Pare pytan o dyski SATA
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "PeJot" napisał:

    > A co się konkretnie działo ?

    Ostrzeżenia i błędy dyskowe, po jakimś czasie dysk przestał w ogóle być
    wykrywany przez BIOS. Po odpięciu DVD i pozostawieniu samego dysku BIOS w
    końcu go wykrył, a chkdsk po godzinnej mordędze coś tam naprawił. Wyrzuciłem
    DVD i podpiąłem CD-RW, pół roku to działało w miarę dobrze. Tydzień temu
    wymieniłem napęd na DVD-R/W i dzisiaj po powrocie z pracy witają mnie
    zapłakane dziatki (bo grać się nie da) i rozeźlona żona (bo z psiapsiółami
    niedasię poplotkować). Patrzę co się tam wyprawia, a tu znowu BIOS przestał
    wykrywać dysk, po odpięciu napędu optycznego - niby wszystko O.K. Nie ma co,
    dysk PATA przy współczesnych płytach z jednym kanałem to proszenie się o
    kłopoty.

    JoteR