  • 11. Data: 2009-12-08 11:08:00
    Temat: Re: Pare cytatow
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:1539fz7aewe7n$....@p...fixed...

    > Zakompleksiony pacan? :)

    Nie do końca. Zakompleksione pacany, najczęściej pisują na grupę anonimowo
    :) Czarek przynajmniej podpisuje swoje "wywody" imieniem i nazwiskiem.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 12. Data: 2009-12-08 11:18:39
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Mikolaj Tutak wrote:

> [...]
    >
    > Nie do końca. Zakompleksione pacany, najczęściej pisują na grupę
    > anonimowo :) Czarek przynajmniej podpisuje swoje "wywody" imieniem i

    Zadufany pacan?

    wer

  • 13. Data: 2009-12-08 13:15:09
    Od: StaM <a...@g...com>

    wiadomościnews:hflbad$8kf$2@node1.news.atman.pl...

    > A może zwykły dres? Na co dzień wyzywa wszystko i wszystkich a jak chce coś
    > sprzedać (a prawie zawsze ma "przypadkiem" coś do sprzedania) to na chwilę
    > potrafi być miły. Jednak gdy skrytykujesz to co chce sprzedać to Cię
    > zwyzywa.
    >
    > Dobrze, że co jakiś czas ktoś te wypowiedzi przypomina może dzięki temu ten
    > spamer będzie miał mniej klientów, niech lepiej inni zarabiają.
    >
    > Pozdrawiam
    > Winetoo

    ...i co ciekawe anonimowi "grupowicze" uzywaja najostrzejszych slow.
    Nie czuja sia odpowiedzialni za swoje slowa.
    StaM

  • 14. Data: 2009-12-08 13:23:50
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    ...i co ciekawe anonimowi "grupowicze" uzywaja najostrzejszych slow.
    Nie czuja sia odpowiedzialni za swoje slowa.

    *** Czyli jak ktos Cie wyzywa od debili bo masz "syfraka" to nie sa dla
    Ciebie najostrzejsze slowa???

    Moje sa ostrzejsze?

    No chyba, ze nie odnosisz sie do mnie a Czarek (nie wiem jakie jest jego
    nazwisko) robi u Ciebie za anonima.

    Polon

  • 15. Data: 2009-12-08 13:29:22
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 8 Dec 2009 05:15:09 -0800 (PST), StaM napisał(a):

    > ...i co ciekawe anonimowi "grupowicze" uzywaja najostrzejszych slow.
    > Nie czuja sia odpowiedzialni za swoje slowa.

    Co w tym takiego ciekawego? Chcesz wprowadzić wymóg podpisywania się
    imieniem i nazwiskiem w usenecie? Jak zweryfikujesz prawdziwość tych
    danych? Może jeszcze NIP i PESEL do sygnaturki?
    Zupełnie inna sprawa, to to, że anonimowy to mało kto w internecie jest.

    --
    marcin

  • 16. Data: 2009-12-08 15:26:15
    Od: StaM <a...@g...com>

    On 8 Gru, 14:41, "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> wrote:

    > Anonimowi - ROTFL :-)
    >
    > Ja już wyjaśniałem nie podpisuję się bo nie mam ochoty zawierać znajomości z
    > ludzmi pokroju Czarka, czy Płaszczycy,
    > Które słowa uważasz za "najostrzejsze". Nazwanie kogoś kto troluje trolem,
    > kogoś kto kłamie kłamcą, kogoś kto spamuje spamerem a kogoś kto się
    > zachowuje jak dresiarz dresiarzem nie jest chyba niczym dziwnym?
    >
    > Pozdrawiam
    > Winetoo

    Dziekuje za pozdrowienia. No dobrze, dobrze, moze za duzo wymagam;-)

    StaM

  • 17. Data: 2009-12-08 15:39:18
    Od: StaM <a...@g...com>

    On 8 Gru, 14:23, "Polon" <P...@o...pl> wrote:

    > Moje sa ostrzejsze?

    > Polon
    Tamte epitety Czarka, byly nadane juz dosc dawno,
    a Ty wyskoczyles z wiazanka jak oparzony.
    A Ty pamietasz co napisales o "filmowcach" na grupie plrecfoto?
    ... pare miesiecy do tylu.
    Zreszta nie chce mi sie juz pisac.
    StaM

  • 18. Data: 2009-12-10 18:19:37
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na wiedzę, ale także nie dopuszczajšcy myœli, że dla kogoœ może być
    > normalnš umiejętnoœciš to, co dla nich jest magiš i to z kiepskiej
    > ksišżki."
    >
    > "Syfra, to syfra i na razie nic się
    > nie zmieniło, mimo wejœcia na rynek D3 :-> A że większoœć użytkowników
    > syfrówek pozbyła się mózgów, to powszechnie wiadomo :-)"
    >
    > "Wiesz co, poczułem jakiœ dziwny przypływ sympatii do Ciebie po tym
    > wywodzie; chyba się starzeję... Tylko nie rozumiem dlaczego szukasz
    > klientów wœród syfrodebili?"
    >
    > 2. Jaka ksiazke, nam debilom, ta osoba zechce sprzedac juz niedlugo?

    Niech po prostu przeprosi grupę i będzie po sprawie. Tak to widzę.

    pzdr
    Krzychu

  • 19. Data: 2009-12-11 08:19:40
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Krzychu" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Niech po prostu przeprosi grupę i będzie po sprawie. Tak to widzę.
    > pzdr
    > Krzychu