  • 21. Data: 2009-02-15 13:22:35
    Temat: Re: Papiry, papiry - ile mi dają czasu?
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Kefir pisze:

    > Jesli rozne rzeczy cIe dziwia to znaczy ze nei jestes jeszcze zblazowany
    > zyciem. Dobrze dla Ciebie.
    > Oto uzasadnienie: dla nastepujacych lokalizacji: Wroclaw, Piaseczno oraz
    > Radom twierdzenie szanownego kolegi jest brednią. Sprawdzone osobiscie.
    > W Poniedzialek bede w stanie okreslic jak to wyglada w Gdansku a moze
    > wshyskie miasta siem powpisujom. Teraz dobrze? Cieszesiezemoglempomoc

    Y Bielany, Bielany dopisać! (te w Warszawie).

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 22. Data: 2009-02-15 13:39:18
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kefir <k...@o...pl> wrote:

    >W Poniedzialek bede w stanie okreslic jak to wyglada w Gdansku a moze
    >wshyskie miasta siem powpisujom.

    Prosciej moze jednak bedzie wpisac te, dla ktorych twierdzenie
    wrazliwego kolegi byloby jeszcze prawdziwe... o ile sa, a prawde
    mowiac wierze, ze moga byc, jak to u nasz.
    A ow kolega juz zdradzil, gdzie go to spotkalo czy tylko tak sie
    bulwersuje, bezinteresownie?;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 23. Data: 2009-02-15 16:08:04
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Jacek Różański pisze:

    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

    Rozumiem ze obdukcja wypadla pomyslnie....

    Napisz cos wiecy :D

    Norbi
    KFazer'03

  • 24. Data: 2009-02-15 19:14:58
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Norbi pisze:
    > Jacek Różański pisze:
    >
    > Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740
    >
    > Rozumiem ze obdukcja wypadla pomyslnie....
    >
    > Napisz cos wiecy :D

    No właśnie na razie nie ma o czym :) Czekamy na wiosnę, niech
    stopnieją pierwsze śniegi i Bure Suki wylądują w kanale Łasica.
    Tam nastąpi oficjalna premiera, a tak naprawdę to wtedy pierwszy
    raz się do niej przysiądę.

  • 25. Data: 2009-02-16 04:47:24
    Temat: Re: Papiry, papiry - ile mi daj? czasu?
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    >juz od paru lat, wspominanego przez delikatnego Adwersarza, wymogu nie ma.

    Wisz, jakby sie tak glebiej zastanowic... to nie wiem czy taki wymog,
    wynikajacy z ogolnie obowiazujacych przepisow, w ogole istnial w ciagu
    jakiegos ostatniego polwiecza abo wiecej. Ot, zwyczaj byl, ze umowe
    nabycia w wydz.kom. Wysokiego Urzedu traktowano powaznie jesli byla
    "urzedowo potwierdzona" przez inny wydzial w tamtych czasach. Obawiam
    sie, ze prozno by szukac podstawy prawnej, ale kto sie wtedy tym
    przejmowal...
    Definitywnie rzecz rozwiazala sie, jakby sie moglo wydawac, z chwila
    wprowadzenia PCC - prawnie ustalona procedura w zasadzie wykluczyla
    obowiazek chodzenia i zbierania jakichs pieczatek. Poslizg w
    zrozumieniu tego faktu przez organy administracji wszelako wynosil lat
    troche.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 26. Data: 2009-02-16 11:02:45
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "marider" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]

    Kiedy byl ten czas? 8-10 lat temu - pelna zgoda.

    > Potwierdzam, W Bialymstoku tak bylo. Zapitalalem wpierw odstac swoje w US
    > i wplacic podatek (kumplowi walneli nawet kare jak przegapil 14 dni od
    > dnia zakupu) a pozniej do WK rejestrowac, innej mozliwosci nie bylo. Od
    > moich ostatnich 3 motocykli (z 5 lat jakos) nie ma juz tego "przymusu" :)

    Widzisz, niniejszy watek nie ma na celu powspominania prehistorii lecz
    ustalenie biezacego statusu a ten, na przestrzeni 5 lat moze ulec zmianie,
    na w ramach przystapienia do UE.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 27. Data: 2009-02-16 11:03:30
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kefir" <k...@o...pl> wrote in message news:gn74o4$1v4$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Poniedzialek bede w stanie okreslic jak to wyglada w Gdansku a moze
    > wshyskie miasta siem powpisujom. Teraz dobrze? Cieszesiezemoglempomoc

    W Wydziale Komunikacji w Gdansku (gdyby ktos potrzebowal: n-r telefonow
    (58)3237163 -65, -70)
    zostalem ponformowany ze do rejestracji nie wymagaja potwierdzenia
    uiszczenia oplaty skarbowej. Panui wyraznei zaakcentowala ze ich TO NIE
    INTERESUJE.
    Jesli ktos jeszcze sie upiera to prosze o namiary. Zadzwonie. Jesli
    delikatny bardzo, takze prosze o info.

  • 28. Data: 2009-02-16 11:41:51
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jacot" <j...@m...pl> wrote in message

> [...]
    > mowiac wierze, ze moga byc, jak to u nasz.
    > A ow kolega juz zdradzil, gdzie go to spotkalo czy tylko tak sie

    Kolega, najwyrazniej, pomieszal zakup pojazdu wczesniej rejestrowanego w
    kraju z rejestracja pojazdu importowanego, gdzie zaswiadczenia z US sa
    wymagane (np tzw "Nie podleganie" w przypadku importu wewnatrzunijnego,
    takze niezla forma haraczu).
    Bylem pewien swych racji gdyz WK z Wroclawia, jako ostoja najgorszego
    betonu, wyrobil sobie zla slawe na caly nasz piekny Kraj. Nawet tam jednak
    juz od paru lat, wspominanego przez delikatnego Adwersarza, wymogu nie ma.
    Robia duzo innych problemow o czym przekonalem sie przerejestrowujac w
    ostatnich 7 latach 4 motocykle i tylez samo puszek. Dziekuje.

  • 29. Data: 2009-02-16 14:01:12
    Od: Tytus z fabryki <j...@w...pl>

    Marek pisze:

    ***Ja Ci kolego piszę jak jest u mnie. Tak, albo inaczej może być u tego
    > kto pytał na początku. To, że w Twoim WK oglądają inaczej niż w moim,
    > nie znaczy, że w każdym innym miejscy jest tak jak w Twoim.

    No to dzwon kolego do Weissa...

    Jacek