    From: "Kefir" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Papiry, papiry - ile mi dają czasu?
    Date: Mon, 16 Feb 2009 12:41:51 +0100

    Elou!
    "Jacot" <j...@m...pl> wrote in message
    news:hh6gp412i0iaa3io94vtjpescodf3lgg01@4ax.com...

    > Prosciej moze jednak bedzie wpisac te, dla ktorych twierdzenie
    > wrazliwego kolegi byloby jeszcze prawdziwe... o ile sa, a prawde
    > mowiac wierze, ze moga byc, jak to u nasz.
    > A ow kolega juz zdradzil, gdzie go to spotkalo czy tylko tak sie
    > bulwersuje, bezinteresownie?;)

    Kolega, najwyrazniej, pomieszal zakup pojazdu wczesniej rejestrowanego w
    kraju z rejestracja pojazdu importowanego, gdzie zaswiadczenia z US sa
    wymagane (np tzw "Nie podleganie" w przypadku importu wewnatrzunijnego,
    takze niezla forma haraczu).
    Bylem pewien swych racji gdyz WK z Wroclawia, jako ostoja najgorszego
    betonu, wyrobil sobie zla slawe na caly nasz piekny Kraj. Nawet tam jednak
    juz od paru lat, wspominanego przez delikatnego Adwersarza, wymogu nie ma.
    Robia duzo innych problemow o czym przekonalem sie przerejestrowujac w
    ostatnich 7 latach 4 motocykle i tylez samo puszek. Dziekuje.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955