  • 11. Data: 2009-02-14 11:38:51
    Temat: Re: Papiry, papiry - ile mi dają czasu?
    Od: s...@o...pl

    On 14 Lut, 11:02, Kefir <k...@o...pl> wrote:
    > Wiesz napewno, ze zrodla, czy ktos Ci bredni nawtykal i je bezmyslnie
    > powtarzasz?
    Chlopaki, a wiecie na pewno, ze to motocykl z Polski? Bo jak z UE (na
    co wskazuje to "wysokie ojro") to PCC nie wchodzi w gre... Do
    rejestracji WK _wymaga_ zaswiadczenia z US, ale nic nie znalazlem nt.
    terminu na zlozenie odpowiedniego wniosku (VAT-24) wraz z oplata
    (160zl). A zreszta i tak jest tak jak Kuba napisal - majac OC mozna
    jezdzic bez przerejestrowywania az do konca waznosci zagranicznych
    tablic.
    pozdrawiam, tomek

    ps. oplacilem juz kiedys (ok. 5 lat temu) PCC po terminie (kilka dni)
    i nikt mi zlego slowa nie powiedzial.

  • 12. Data: 2009-02-14 15:46:21
    Od: Marek <g...@w...pl>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Marek pisze:
    > ***Zależy gdzie. W moim US nie wydają potwierdzonej umowy bez pokazania
    >
    > Czego nie wydaja??? Jakiego potwierdzenia???

    Nie nanoszą na umowie informacji, że pobrano lub zaniechano pobrania
    podatku od czynności cywilno-prawnych.

    > Dawno kolega nie byl w US chyba. Umowe ogladaja tylko i wylacznie pod
    > kontem zgodnosci z DR i NIP kupujacego (wlasciwosci Naczelnika US)
    > I nikogo nie interesuje czy zaplacono podatek czy nie.

    Ja Ci kolego piszę jak jest u mnie. Tak, albo inaczej może być u tego
    kto pytał na początku. To, że w Twoim WK oglądają inaczej niż w moim,
    nie znaczy, że w każdym innym miejscy jest tak jak w Twoim.

    > Powaznie???, bystrzak z Ciebie kolego, tylko jakis maly masz ten US.

    Ciekawe skąd takie wnioski?

  • 13. Data: 2009-02-14 15:48:34
    Od: Marek <g...@w...pl>

    Kefir pisze:

    > Wiesz napewno, ze zrodla, czy ktos Ci bredni nawtykal i je bezmyslnie
    > powtarzasz?

    Wiem z doświadczenia. Własnego. Nabytego jesienią 2008 roku.
    Wystarczy, czy jeszcze masz jakieś KONKRETNE pytania?

  • 14. Data: 2009-02-14 16:32:28
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Marek wrote:

    > Wiem z doświadczenia. Własnego. Nabytego jesienią 2008 roku.
    > Wystarczy, czy jeszcze masz jakieś KONKRETNE pytania?

    KONKRETNIE pytam czy przy rejestracji wymagano od Ciebie okazania
    wniesienia oplaty skarbowej. Jesli tak to gdzie? Mogą i ządają wylacznie
    OC. Wedlug mnie uparcie bredzisz. Mowie to na podstawie doswiadczenia.
    Wlasnego. Z lat 1987-2007. Niejednokrotnie uiszczalem PCC
    przelewem/poczta wiec nie mialem zadnego potwierdzenie na umowie k-s.
    Gdy podasz juz gdzie to, pozwole sobie zadzwonic i wyjasnic. Czekam zatem.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 15. Data: 2009-02-14 18:02:12
    Od: Marek <g...@w...pl>

    Kefir pisze:

    > KONKRETNIE pytam czy przy rejestracji wymagano od Ciebie okazania
    > wniesienia oplaty skarbowej. Jesli tak to gdzie? Mogą i ządają wylacznie
    > OC. Wedlug mnie uparcie bredzisz.

    Zadziwia mnie łatwość stosowania przez Ciebie określeń nieuznawanych
    powszechnie za grzeczne i życzliwe, czy nawet obojętne. Powiem więcej -
    bez mocnego uzasadnienia (a póki co takiego nie miałeś) są dla mnie są
    obraźliwe i niedopuszczalne.

    Chcąc uprzedzić zadającego pytanie w tym wątku o różnych sytuacjach, z
    którymi może się spotkać w urzędach, naraziłem się ma wątpliwą
    przyjemność odpowiadania na Twoje odzywki. W związku z tym kończę
    dyskusję z Tobą.

    III US w Gdańsku i WK tamże.

  • 16. Data: 2009-02-14 18:11:30
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kefir pisze:
    > Gdy podasz juz gdzie to, pozwole sobie zadzwonic i wyjasnic. Czekam zatem.

    Jakby Ci tu... Swego czasu US w moim miescie stemplowal umowy i tylko z
    tym stemplem mozna bylo isc do WK. Od kilku lat juz tego nie praktykuja
    ale jednak wczesniej bylo to norma.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 17. Data: 2009-02-14 19:06:44
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Marek wrote:

> [...]
    > powszechnie za grzeczne i życzliwe, czy nawet obojętne. Powiem więcej -
    > bez mocnego uzasadnienia (a póki co takiego nie miałeś) są dla mnie są

    Jesli rozne rzeczy cIe dziwia to znaczy ze nei jestes jeszcze zblazowany
    zyciem. Dobrze dla Ciebie.
    Oto uzasadnienie: dla nastepujacych lokalizacji: Wroclaw, Piaseczno oraz
    Radom twierdzenie szanownego kolegi jest brednią. Sprawdzone osobiscie.
    W Poniedzialek bede w stanie okreslic jak to wyglada w Gdansku a moze
    wshyskie miasta siem powpisujom. Teraz dobrze? Cieszesiezemoglempomoc

  • 18. Data: 2009-02-15 00:04:45
    Od: marider <m...@g...pl>

    Kuczu pisze:

    > Jakby Ci tu... Swego czasu US w moim miescie stemplowal umowy i tylko z
    > tym stemplem mozna bylo isc do WK. Od kilku lat juz tego nie praktykuja
    > ale jednak wczesniej bylo to norma.

    Potwierdzam, W Bialymstoku tak bylo. Zapitalalem wpierw odstac swoje w
    US i wplacic podatek (kumplowi walneli nawet kare jak przegapil 14 dni
    od dnia zakupu) a pozniej do WK rejestrowac, innej mozliwosci nie bylo.
    Od moich ostatnich 3 motocykli (z 5 lat jakos) nie ma juz tego "przymusu" :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 19. Data: 2009-02-15 13:19:47
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Kefir pisze:

    > Wiesz napewno, ze zrodla, czy ktos Ci bredni nawtykal i je bezmyslnie
    > powtarzasz?

    Też tak myślałem, bo poprzedni pojazd rejestrowałem 5 lat temu.
    Wtedy pytali. Po prostu gość ma wiedzę nieświeżą, ale chciał
    dobrze :)

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 20. Data: 2009-02-15 13:20:34
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Marek pisze:

    > Wiem z doświadczenia. Własnego. Nabytego jesienią 2008 roku.
    > Wystarczy, czy jeszcze masz jakieś KONKRETNE pytania?

    A to musiałeś trafić na jakiegoś nadgorliwego urzędasa, albo z
    równie przeterminowaną widzą :)