    From: Marek <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Papiry, papiry - ile mi dają czasu?
    Date: Sat, 14 Feb 2009 16:46:21 +0100

    Tytus z fabryki pisze:

    > Marek pisze:
    > ***Zależy gdzie. W moim US nie wydają potwierdzonej umowy bez pokazania
    >
    > Czego nie wydaja??? Jakiego potwierdzenia???

    Nie nanoszą na umowie informacji, że pobrano lub zaniechano pobrania
    podatku od czynności cywilno-prawnych.

    > Dawno kolega nie byl w US chyba. Umowe ogladaja tylko i wylacznie pod
    > kontem zgodnosci z DR i NIP kupujacego (wlasciwosci Naczelnika US)
    > I nikogo nie interesuje czy zaplacono podatek czy nie.

    Ja Ci kolego piszę jak jest u mnie. Tak, albo inaczej może być u tego
    kto pytał na początku. To, że w Twoim WK oglądają inaczej niż w moim,
    nie znaczy, że w każdym innym miejscy jest tak jak w Twoim.

    > Powaznie???, bystrzak z Ciebie kolego, tylko jakis maly masz ten US.

    Ciekawe skąd takie wnioski?