    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ?:Papier kredowy...
    Date: Wed, 20 Feb 2013 02:04:15 +0100

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc[kropka]pl> napisał w
    wiadomości news:5123db90$0$1311$65785112@news.neostrada.pl...

    > Fotografia.

    Dobry laser to i z tym sobie poradzi. Moja (HP4550PCL) robi całkiem niezłe
    obrazki. Ino kapryśna jest niemożebnie, bo jej profil kolorów cipieje, do
    tego zespół bębna już dawno nie żyje i brudzi wydruki... ale jak to
    drukarka, jak to kobieta, jak się ładnie i miło zagada, to się też ładnie
    odwdzięcza. Bęben czyszczę przed każdym drukowaniem (już mi się osłona
    połamała od tego...), wtedy gra. Kupię, jak kasa będzie. Ciężka cholera (51
    kg saute...), powolna jak wół (LPT...), ale przez sieć sobie podpiąłem pod
    drugiego kompa i chodzi.
    Wiadomo, że fotograficzna drukarka to nie w pizdę dmuchał, 6 odpowiednich
    tuszy (a nie wiem, czy niektóre więcej nie mają) plus czarny... ale to chyba
    dla pro grafików, nam do domu spokojnie zwykła wystarczy.