  • Data: 2013-02-21 18:20:37
    Temat: Re: ?:Papier kredowy...
    Od: badworm <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 19 Feb 2013 23:35:00 +0100, Paweł Pawłowicz napisał(a):

    > Jakość porównywalna. Moim zdaniem z lekkim wskazaniem na drukarkę.

    Mam podobne wrażenie. Porównywałem odbitki w formacie 15x21 i wydruki
    20x30 z drukarki wielkoformatowej (jakiś Epson) wykonane w tym samym
    laboratorium fotograficznym i IMO te drugie wyszły lepiej. Kolory lepiej
    oddają rzeczywistość (dla obu maszyn ten sam plik pod względem kolorów,
    różna była tylko rozdzielczość i poziom wyostrzania) a papier używany do
    wydruków bardziej mi odpowiada - nie ma tak wyraźnej faktury jak matowy
    papier fotograficzny ale nie błyszczy się tak mocno jak papier dla
    odbitek z połyskiem. Z tego, co mówił jeden z pracowników tego
    laboratorium to ploter gwarantuje większą powtarzalność wydruków.
    GG#2400455 ICQ#320399066