  • Data: 2013-02-15 15:52:57
    Temat: Re: ?:Papier kredowy...
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Zachęciłeś mnie - jak trafię, to wypróbuję.

    Odszczekuje, J.F. ma racje, sprawdzilem, PVC mieknie ponizej 100 oC,
    uwali drukarke natychmiast.
    Z pewnoscia byla to JAKAS folia samoprzylepna, gosc ja odkleil od
    podloza, przykleil na normalny papier i na tym drukowal. Sciezki wyszly
    sliczne. Pytanie otwarte, jaka to folia? Trafione przypadkiem na YT, a
    teraz nie moge znalesc. Anyway skoro bez problemu 8 milsow na papierze z
    "Twojego Stylu" uzyskuje, to moze nie warto kombinowac. W mysl starej
    zasady serwisantow: "Jak cos dziala, to nie poprawiaj".

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa