  • 11. Data: 2009-05-25 05:22:36
    Temat: Re: Panowie czekam na konkrętną odpowiedź
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Jacek Tusuński" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gvcgv0$74p$1@inews.gazeta.pl...

    > czekam nadal na konkrety a nie bajki

    Po co czekać? Ten problem sam możesz rozwiązać. Wystarczy jak obejdziesz
    dom SIEDEM razy po zachodzie słońca.
    Wtedy stanie się jasność i zrozumiesz wszystko.

    wiatrak

  • 12. Data: 2009-05-25 10:20:27
    Od: yes2mike <y...@g...com>

    Norma. System się przepełnił i stąd takie komunikaty. Nic
    nadzwyczajnego...

  • 13. Data: 2009-05-25 18:31:00
    Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    yes2mike <y...@g...com> napisał(a):

    > Norma. System si=EA przepe=B3ni=B3 i st=B1d takie komunikaty. Nic
    > nadzwyczajnego...

    Dziękuje bardzo koledze yes2mike za odpowiedź ,
    pytałem bo to był pierwszy raz

  • 14. Data: 2009-05-26 11:12:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Tusuński" <s...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gvcgv0$74p$1@inews.gazeta.pl...
    > Pierwszy raz to mi się stało
    > przypuszczam ze nadajniki się coś tam coś tam
    > wprowadziły błędną informacje no zablokował się sytem
    > telefon działał więc coś na łączach się stało
    > czekam nadal na konkrety a nie bajki

    A jakie chcesz konkrety, jesli nie podales numeru telefonu, godziny
    ani sekundy ?

    To jest skomplikowany system, a w takim wszystko moze sie zdarzyc.

    J.

  • 15. Data: 2009-05-26 11:37:01
    Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > ani sekundy ?
    >
    > To jest skomplikowany system, a w takim wszystko moze sie zdarzyc.

    Przecież nie robiłem tragedii tylko napisałem o tym z ciekawości