  • 1. Data: 2016-01-27 18:02:52
    Temat: Panlong-PAL-NTSC-SCART-HDMI-to-HDMI-Video-Converter-Box - bawił się ktoś tym?
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    http://www.ebay.com/itm/Panlong-PAL-NTSC-SCART-HDMI-
    to-HDMI-Video-Converter-Box-720P-1080P-Scaler-with-/
    171724388706

    Używał ktoś tego ładnie zapowiadającego się urządzenia?

    Z filmików na YT wygląda, że nieładnie współpracuje z Atari ST.
    Ja bym do tego chciał podłączać Pegazusa ;) oraz stacjonarne DVD ze
    złączem SCART

    Moje obawy budzi fakt, że to jakaś chińszczyzna i to na to co oferuje
    niezbyt droga ;)

    --
    t0maszek - BTC user#AdBlock user
    #lubię to: NIEZALEZNATELEWIZJA.PL

  • 2. Data: 2016-01-27 22:16:51
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.01.2016 o 18:02, TOMASZEK pisze:
> [...]
    > złączem SCART
    >
    > Moje obawy budzi fakt, że to jakaś chińszczyzna i to na to co oferuje

    a jakby tak zastosować "cyfrowy magnetowid", który ma wyjście hdmi? nie
    wiem czy dobrze zrozumiałem Twoje potrzeby, ale na samym "podglądzie"
    można podłączyć do niego sygnał tv pal, chinche albo euro i oglądać toto
    na TV z hdmi

    ToMasz

  • 3. Data: 2016-01-28 01:40:48
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2016-01-27 o 22:16, ToMasz pisze:

> [...]
    > wiem czy dobrze zrozumiałem Twoje potrzeby, ale na samym "podglądzie"
    > można podłączyć do niego sygnał tv pal, chinche albo euro i oglądać toto

    Nie wiem co masz na myśli, więc nie wiem czy dobrze rozumiesz moje myśli ;)

    Co to jest "cyfrowy magnetowid" ?
    Czy po podłączeniu tego "magnetowidu" obraz zostanie przeskalowany do
    rozdzielczości HD na wyjściu HDMI? ( taki jest generalnie mój cel )

  • 4. Data: 2016-01-28 09:29:03
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 28.01.2016 o 01:40, TOMASZEK pisze:

> [...]
    > Czy po podłączeniu tego "magnetowidu" obraz zostanie przeskalowany do
    > rozdzielczości HD na wyjściu HDMI? ( taki jest generalnie mój cel )

    delikatnie odpowadam tak. "magnetowid" o którym wspominam to urządzenie
    które spełnia rolę magnetowidu z lat 90siątych, ale ma w środku dysk
    twardy. Podobną rolę spełnia rejestrator w systemach cctv. Byle to
    urządzenie miało hdmi. z "demobilu" kupisz tanio. ja mam taki
    "magnetowid" ale niemam TV z hdmi, więc Ci nie sprawdzę czy i jak
    spełnia tą rolę. ale jestem przekonany że spełnia, bo jak jeszcze miałem
    TV i antene sat, to nagrywałem bajki dzieciom przez chince jednocześnie
    oglądając to na TV z hdmi

    ToMasz

  • 5. Data: 2016-01-28 09:41:28
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "TOMASZEK" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > złączem SCART
    >
    > Moje obawy budzi fakt, że to jakaś chińszczyzna i to na to co oferuje

    Nie masz Scarta w telewizorze? Czy chcesz podłaczyć do monitora?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2016-02-02 15:19:29
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2016-01-28 o 09:41, yabba pisze:
    > Nie masz Scarta w telewizorze? Czy chcesz podłaczyć do monitora?

    To urządzenie podnosi jakość obrazu ( reskaluje ) do HD. Scart w TV mam,
    ale chodzi o to, żeby było DVD w HD. Po to cała zabawa.

  • 7. Data: 2016-02-02 16:13:42
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > To urządzenie podnosi jakość obrazu ( reskaluje ) do HD. Scart w TV mam,
    > ale chodzi o to, żeby było DVD w HD. Po to cała zabawa.

    Reskalowanie nie poprawia jakości, powiększa tylko piksele. TV zrobi Ci to
    samo: przeskaluje PAL do rozdzielczości swojej matrycy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2016-02-02 16:22:22
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2016-02-02 o 16:13, yabba pisze:

    > Reskalowanie nie poprawia jakości, powiększa tylko piksele. TV zrobi Ci
    > to samo: przeskaluje PAL do rozdzielczości swojej matrycy.

    https://www.youtube.com/watch?v=yIuU5jR-Zog

    Od 3:02. Jest różnica i to duża.