  • 101. Data: 2012-04-21 13:21:42
    Temat: Re: Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:kspu2pc2gz3c.1003tjm81z5he.dlg@40tude.net...

    > Ale pytales czy sa zadowoleni ?

    Owszem, maja lepsza prace niz w krakowie.

    > Bo jak sie mieszka i pracuje przy wezlach autostrady, i ta autostrada nie
    > jest zatloczona to moze byc szybko

    Jest wystarczajaco szybko nawet bez przywezlow.

    Ocenia sie zawsze calosc. Koszt paliwa i bramek rowniez.

  • 102. Data: 2012-04-21 15:13:57
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-20 08:06, Czarek Daniluk pisze:

    > TDDi to inna bajka ;)
    > Na forum się ciut udzielam, chociaż w innych pewnie dziedzinach niż
    > Ty ;) bo ja w V6 i w automatik getriebe ;)

    mi się nic nie psuje, to ja tylko w tematach spotowych się udzielam ;)
    aaa, sorry, o chłodnicę oleju pytałem, bo moja kamieniem dostała i ciekło ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 103. Data: 2012-04-21 16:51:32
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2012-04-19 19:55, v...@i...pl pisze:

    > A ja mam teraz TDDi '01 i tez sobie chwale. Kupiony od dobrego kolegi
    > zadbany egzemplarz. Wiec prawda jest, ze dobre samochody rozchodza sie
    > po znajomych i rodzinie.
    >
    > PS. Zapisany do MKP ??

    A i FCP jeszcze jest i dziś spota maja w Kryspinowie pod Krakowem ;)

    pzdr

    --
    --- xyz

  • 104. Data: 2012-04-21 18:34:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-04-19 08:19, Albercik wrote:
    > powiedzieli.. znaczy że po gwarancji kasują historie? czy nie
    > wprowadzają kolejnych danych?

    To znaczy że historia samochodu X po gwarancji instnieje juz tylko
    lokalnie w danym serwisie. W innym go nie ma. Informacje tą uzyskalem 4
    lata temu kupując coś francuskiego. To jeden z (wielu) powodów nie
    kupowania więcej u nich.

  • 105. Data: 2012-04-21 21:26:00
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-21 16:51, xyz pisze:

    > A i FCP jeszcze jest i dziś spota maja w Kryspinowie pod Krakowem ;)

    niestety nie mam Foki a i do Krakowa nieco zbyt daleko na spoty

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 106. Data: 2012-04-22 13:48:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > Od diesla jest w niemczech duzy podatek. Znacznie wiekszy niz od
    > benzynowca. No i jak niemiec nie jest glupi, to poczyta jakies gazety, w
    > telewizji uslyszy, czy na internecie - ze jak sie nie robi 20kkm
    > rocznie, to sie diesel nie oplaca.

    Ale niektórzy po prostu lubią diesla. Diesel dobrze jeździ w okolicach
    2-3K, a wiele osób lubi tak jeździć.

  • 107. Data: 2012-04-23 12:51:02
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-04-19 11:50, kogutek pisze:

    > I Dopiero taki przebieg dzienny daje 18 tysięcy rocznie. Wszyscy tak mają do
    > pracy czy z 25%. 18 tysięcy rocznie to przez 5 lat 100 tysięcy zrobi.

    Jeżdżę sobie do pracy 12 km w jedną stronę, plus na zakupy,weekendy i wakacje, zwykle
    w PL,
    czyli bez wielkich szaleństw. I jakoś rzadko kiedy wychodzi mniej niż 20 tys/rok.
    Więc nieprawdą jest jakoby trzeba mieć od pracy 80km do takiego przebiegu.

  • 108. Data: 2012-04-23 13:03:31
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-04-19 17:19, kamil pisze:

    > Ja już obroniłem, konkretnymi statystykami. Czekam na twój ruch.

    Są tu dwie tezy:

    a) średni dojazd niemca do pracy to wiecej kilometrow niz Polaka

    Podałeś statystykę dla Niemców, z czego niewiele wynika.
    Jakbyś podał analogiczną dla Polaków, najlepiej robioną wg tej samej metodologii,
    i z porównania wyszłoby że nieprawda - to byłby dopiero cios!

    b) 80km nie jest problemem.

    a to z kolei jest po porstu opinia, która w dodatku zależy od definicji "problemu",
    więc ani jej udowodnić, ani obalić.

  • 109. Data: 2012-04-30 21:42:38
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 19 Apr 2012 19:55:44 +0200, "v...@i...pl"
    <v...@i...pl> wrote:

    >A ja mam teraz TDDi '01 i tez sobie chwale. Kupiony od dobrego kolegi
    >zadbany egzemplarz. Wiec prawda jest, ze dobre samochody rozchodza sie
    >po znajomych i rodzinie.

    Ja mam TDDi `02. Mechanicznie i zawieszeniowo jest OK. Gorzej z
    blachami. Tzn. standard w Mondeo: drzwi i progi. Nie ma tragedii,
    ale... Ale ja go kupiłem tanio, po rodzinie :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 110. Data: 2012-04-30 21:43:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 21 Apr 2012 21:26:00 +0200, "v...@i...pl"
    <v...@i...pl> wrote:

    >niestety nie mam Foki a i do Krakowa nieco zbyt daleko na spoty

    FCP = Ford Club Polska :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280