  • Data: 2012-04-19 08:39:01
    Temat: Re: Panie, licznik nowego auta jest nie do przekręcenia !
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-19 01:35, Tomasz Pyra pisze:

    > Pewnie nie jeden promil, a np. 10-20%.

    Jaki to jest odsetek to trudno dokładnie stwierdzić, ale przytaczałem
    tutaj jakiś czas temu średnie przebiegi samochodów w Niemczech
    i są właśnie po kilkanaście kkm rocznie.

    > Tylko to są właśnie te samochody które są sprowadzane do Polski...

    W większości tak.

    > Nie bez przyczyny używane samochody w Niemczech są droższe niż używane
    > samochody sprowadzane z Niemiec.

    Przecież o tym wiadomo od dawna. Wystarczy zerknąć w internecie na
    ogłoszenia - no, ale może "kogutek" ma problemy z przeliczeniem
    z euro ;)

    > Polski handlarz wchodzi na ich serwis z ogłoszeniami, sortuje po cenie i
    > bierze te z dołu - najbardziej zajeżdżone. Potem picuje i udaje że to
    > "przeciętny niemiecki samochód który robił 18kkm rocznie".

    Patrząc po tym co widać na rynku to zdaje się, że do Polski są
    sprowadzane tylko samochody z jednym przebiegiem - ~180kkm ;)
    Za dużo - skręcić, za mało - dokręcić, ponieważ nikt nie uwierzy.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.