  • Data: 2014-01-06 11:27:17
    Temat: Re: Pani lat 30-40, trzeźwa, w dobrym, służbowym samochodzie
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bz przesady. Sam się przyznał, że parę razu musiał skłamać. A "za
    > demokracji" już też kilka spraw przegrał.

    Przegrał nawet z p. Benderem, ktory to go nazywał Goebbelsem stanu
    wojennego. Wiem wiem, pozwami, zażaleniami na krytykę osób publicznych
    sądy nie powinny się zajmować,ale mimo tego wyroku uniewinniającego,
    każdy rozsądnie myślący Polak wie że p. Bender przeholował. Więc co to
    za "przegranie" przez Urbana?

    > Ale kiedy taka jest prawda - po czym poznać, że polityk kłamie? Po
    > tym, że otwiera gębę.

    On jest taki i tak się zachowuje z jednego powodu - my mu na to
    pozwalamy. Pozwalamy szczekać co mu tylko ślina na język przyniesie,
    pozwalamy na rozszabrowywanie naszego majątku narodowego, pozwalamy na
    wprowadzenie obcych wojsk do kraju, pozwalamy wreszcie na to aby nas
    traktował jak bezrozumne bydło które na każdym kroku trzeba dyscyplinować.