  • Data: 2011-02-23 22:02:32
    Temat: Re: Panel zbiorczy
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.02.2011 08:31, Dariusz Dorochowicz wrote:

    > Aaaaa... styki rozłączne to już jakby coś innego - to owszem - jest
    > częścią łączówki, ale nie złącza Krone LSA-PLUS. Tam są normalne styki -
    > ale wtedy przeszycie nie ma żadnego znaczenia - no, może takie samo jak
    > stuknięcie czymś w łączówkę...

    Chciałbym potwierdzić, że te problemy były tylko na wersjach rozłącznych
    - bardzo prawdopodobne, ale nie wiem na pewno.

    Zastanawia mnie jeszcze różnica między przewodami typowo telefonicznymi
    (a do takich dedykowane są te złącza) a skrętkami UTP: na oko widać, że
    drucik cieńszy, a izolacja bardziej oporna - ciężko ją zaciąć i urwać
    bez rozciągnięcia.

    Mirek.