  • 51. Data: 2012-05-20 12:40:49
    Temat: Re: Panasonik plazma vs led
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4fb8c672$...@n...home.net.pl...

    > działają, tylko jakby inaczej ;-)
    > mówiąc ściślej - zostają czytelne ślady po poprzednich statycznych
    > obrazach.

    Na zawsze? ;-)
    Czy dopóki świetlówki (lub ledy) nie zgasną?

  • 52. Data: 2012-05-20 12:41:06
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-20 12:24, pawell32 pisze:

    > działają, tylko jakby inaczej ;-)
    > mówiąc ściślej - zostają czytelne ślady po poprzednich statycznych
    > obrazach.

    Taaaa

  • 53. Data: 2012-05-20 12:41:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > gratuluję, bo ja nie wiedziałem że lcd świeci.
    > wszystkie jakie widziałem są podświetlane!

    No i dlatego pytam co świeci na Twoim po wyłączeniu podświetlenia.

  • 54. Data: 2012-05-20 12:42:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > ufff...
    >
    > nie, widzę np. napisy na każdym innym tle, albo prościej logo tvn
    > na polonii.

    Jak długo?
    I jak bardzo jesteś przekonany, że to nie jest widok wyłącznie w Twoim
    mózgu?

  • 55. Data: 2012-05-20 12:43:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > świetliki.

    Tak, to by było jedyne sensowne wytłumaczenie zjawiska, które zgodnie z
    prawami fizyki nie może zajść w lcd.
    A skąd się one wzięły w Twoim tv?

  • 56. Data: 2012-05-20 12:48:48
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 20.05.2012 12:43, Cavallino wrote:

    > Tak, to by było jedyne sensowne wytłumaczenie zjawiska, które zgodnie z
    > prawami fizyki nie może zajść w lcd.
    > A skąd się one wzięły w Twoim tv?

    a to ja napisałem, że to w moim??
    i pouczasz innych o czytanie ze zrozumieniem.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 57. Data: 2012-05-20 12:49:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 20.05.2012 12:42, Cavallino wrote:

    > Jak długo?
    > I jak bardzo jesteś przekonany, że to nie jest widok wyłącznie w Twoim
    > mózgu?

    PLONK

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 58. Data: 2012-05-20 12:50:05
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-20 12:48, pawell32 pisze:

    > a to ja napisałem, że to w moim??
    > i pouczasz innych o czytanie ze zrozumieniem.

    W LCD max co mozesz zobaczyc to 5ms ba taka ma bezwladnosc

  • 59. Data: 2012-05-20 12:54:46
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Na zawsze? ;-)
    > Czy dopóki świetlówki (lub ledy) nie zgasną?

    A jak czesto ogladasz TV wylaczony z pradu?

    P.

  • 60. Data: 2012-05-20 13:17:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kasa przyjmie" <i...@...c> napisał w wiadomości grup

    > W LCD max co mozesz zobaczyc to 5ms ba taka ma bezwladnosc

    Dokładnie tak.
    Do tego podświetlenie wyłącza się pewnie trochę dłużej, ale to wszystko.
    Reszta to co najwyżej obraz, który pozostał w mózgu, a nie na ekranie tv.