  • 41. Data: 2012-05-20 11:49:30
    Temat: Re: Panasonik plazma vs led
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 20.05.2012 11:18, Kasa przyjmie wrote:

    > Ty widziales kiedykolwiek dzialajacy TV plazmowy dluzej niz przez minute ?
    > Chyba raczej nie bo wypisujesz bzdury, w TV plazmowym z racji budowy od
    > zawsze jest problem z wypalaniem pikseli i poswiata. W nowszych
    > wystepuja mrowki ktore sa dla laika i kompletnego niezauwazalne .To jest
    > zjawisko tzw rotacji pikseli ktore mialo niby zapobiegac wypalaniu.

    raczej to Ty naucz się czytać ze zwrozumieniem.

    tak dla Twojej wiadomoćci. widuję plazmy, na których nie trzeba
    wyświetlać stałych obrazów dłużej niż kilka minut by dostrzec
    poświatę, a także takie, w k?órych w ogóle jest niewidoczna.
    ostatnim zdaniem dałem do zrozumienia iż są właśnie plazmy,
    w których to zjawisko jest nie zauważalne, jak i są kiepskie
    lcd, rzekomo w których nie ma prawa coś podobnego wystąpić,
    a występuje.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 42. Data: 2012-05-20 12:15:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > oooooooooo, następny.
    > hi, hi

    No to ładnie wytłumaczyłeś co niby miałoby świecić w LCD po wyłączeniu
    zasilania.....

  • 43. Data: 2012-05-20 12:21:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 20.05.2012 12:15, Cavallino wrote:

    > No to ładnie wytłumaczyłeś co niby miałoby świecić w LCD po wyłączeniu
    > zasilania.....

    gratuluję, bo ja widziałem że lcd świeci.
    wszystkie jakie widziałem są podświetlane!

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 44. Data: 2012-05-20 12:22:07
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-20 11:49, pawell32 pisze:

> [...]
    > w których to zjawisko jest nie zauważalne, jak i są kiepskie
    > lcd, rzekomo w których nie ma prawa coś podobnego wystąpić,

    A co swieci w LCD po wylaczeniu zasilania ?
    Swietlowki ?

  • 45. Data: 2012-05-20 12:24:50
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 19.05.2012 11:55, Cavallino wrote:

    > W sensie, że piksele przestają działać?

    działają, tylko jakby inaczej ;-)
    mówiąc ściślej - zostają czytelne ślady po poprzednich statycznych obrazach.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 46. Data: 2012-05-20 12:24:52
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-20 12:21, pawell32 pisze:

    > gratuluję, bo ja widziałem że lcd świeci.
    > wszystkie jakie widziałem są podświetlane!

    No sa i co po wylaczeniu swietlowki widzisz poswiate na ekranie
    ostatniego obrazu ?

  • 47. Data: 2012-05-20 12:25:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 20.05.2012 12:15, Cavallino wrote:
    > No to ładnie wytłumaczyłeś co niby miałoby świecić w LCD po wyłączeniu
    > zasilania.....

    gratuluję, bo ja nie wiedziałem że lcd świeci.

  • 48. Data: 2012-05-20 12:35:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 20.05.2012 12:24, Kasa przyjmie wrote:

    > No sa i co po wylaczeniu swietlowki widzisz poswiate na ekranie
    > ostatniego obrazu ?

    ufff...

    nie, widzę np. napisy na każdym innym tle, albo prościej logo tvn
    na polonii.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 49. Data: 2012-05-20 12:36:17
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 20.05.2012 12:22, Kasa przyjmie wrote:

    > A co swieci w LCD po wylaczeniu zasilania ?
    > Swietlowki ?

    świetliki.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 50. Data: 2012-05-20 12:40:33
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-20 12:35, pawell32 pisze:

    > ufff...
    >
    > nie, widzę np. napisy na każdym innym tle, albo prościej logo tvn
    > na polonii.

    Ty juz nie pal tego swinstwa to moze przestaniesz widziec duchy.