  • 31. Data: 2012-05-19 09:48:01
    Temat: Re: Panasonik plazma vs led
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 18.05.2012 11:57, Chris wrote:
    > VSS nabazgrał(a):

    > Samsung 55" widać duchy po odpaleniu PS3 więc nie gadaj :)

    co Ty porównujesz samsunga do panasonica?
    w plazmach tylko panasonic się liczy, po tym jak pioneer
    się wycofał

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 32. Data: 2012-05-19 09:49:16
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 18.05.2012 15:06, Kasa przyjmie wrote:

    > Jedyny test dla plazmy to zostawic na stabilnym obrazie i wylaczyc
    > wieczorem widac wyraznie co jest warta.
    >
    > Podlacz pod komputer na kilka godzin z jakims wyraznym rysunkiem sprawdz
    > czy zostaje poswiata .

    a myślisz, że na lcd nie ma czegoś takiego?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 33. Data: 2012-05-19 10:43:46
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-19 09:49, pawell32 pisze:

    > a myślisz, że na lcd nie ma czegoś takiego?

    Co ty pierdolisz ????

  • 34. Data: 2012-05-19 10:55:51
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Kasa przyjmie wrote:

    > Co ty pierdolisz ????

    Dobrze gada. To ty sie tu ladnie przedstawiles.

    p.

  • 35. Data: 2012-05-19 10:57:03
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 19.05.2012 10:43, Kasa przyjmie wrote:

    > Co ty pierdolisz ????

    jeszcze do góry sikasz mi mało widziałeś.
    jakbym nie sprzedał, to zrobiłbym fotkę z monitora
    philips (matryca lg) jak odbijały mi się napisy.
    albo logo stacji na niektórych tv.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 36. Data: 2012-05-19 11:18:09
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-19 10:57, pawell32 pisze:

    > jeszcze do góry sikasz mi mało widziałeś.
    > jakbym nie sprzedał, to zrobiłbym fotkę z monitora
    > philips (matryca lg) jak odbijały mi się napisy.
    > albo logo stacji na niektórych tv.

    No to niezwykle ciekawe zjawisko w LCD.

  • 37. Data: 2012-05-19 11:55:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > a myślisz, że na lcd nie ma czegoś takiego?

    LOL !!!
    W sensie, że piksele przestają działać?
    Czy ze świecą bez podświetlenia? ;-)

  • 38. Data: 2012-05-20 10:52:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 19.05.2012 11:55, Cavallino wrote:

    > LOL !!!
    > W sensie, że piksele przestają działać?
    > Czy ze świecą bez podświetlenia? ;-)

    oooooooooo, następny.
    hi, hi

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 39. Data: 2012-05-20 10:57:12
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 19.05.2012 11:18, Kasa przyjmie wrote:

    > No to niezwykle ciekawe zjawisko w LCD.

    no

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 40. Data: 2012-05-20 11:18:56
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-20 10:52, pawell32 pisze:

    > oooooooooo, następny.
    > hi, hi

    Ty widziales kiedykolwiek dzialajacy TV plazmowy dluzej niz przez minute ?
    Chyba raczej nie bo wypisujesz bzdury, w TV plazmowym z racji budowy od
    zawsze jest problem z wypalaniem pikseli i poswiata. W nowszych
    wystepuja mrowki ktore sa dla laika i kompletnego niezauwazalne .To jest
    zjawisko tzw rotacji pikseli ktore mialo niby zapobiegac wypalaniu.