  • 11. Data: 2010-04-12 15:38:31
    Temat: Re: Panasonic pozamiatał...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > http://www.dpreview.com/news/1004/10041203panasonica
    gaf100.asp

    Wiedziałem :)
    Teraz Olek powinien lecieć po kredyt, dozatrudnić kilku gości i
    szybciutko zrobić podobne. Ma swoje pięć minut. Z profi rejestratorem
    audio mu tak wyszło, tylko to akurat żaden rynek.

    Tak na marginesie to jest dowód na skostnienie władz takich różnych
    korporacji. Bo w chwili, gdy powstało u4/3 czy w ogóle liveview
    priorytetem powinien być rynek video mogący dać znacznie większe
    wyróżnienie się niż na lv na rynku foto. Wystarczyłoby nieco
    zoptymalizować algorytmy pod film i wsadzić elektronikę do wygodnej
    wydmuszki.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2010-04-12 16:31:13
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    > Teraz Olek powinien lecieć po kredyt, dozatrudnić kilku gości i szybciutko
    > zrobić podobne. Ma swoje pięć minut. Z profi rejestratorem audio mu tak
    > wyszło, tylko to akurat żaden rynek.

    Skąd wiem, że tak nie będzie? Natomiast podejrzewam, że w bardzo krótkim
    czasie podobne (lepsze) rozwiązanie może pokazać Canon i Sony.

  • 13. Data: 2010-04-12 17:21:08
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hpvhsj$30pc$1@opal.icpnet.pl>,
    kurdybanek nabazgrał:

    > Skąd wiem, że tak nie będzie? Natomiast podejrzewam, że w bardzo krótkim
    > czasie podobne (lepsze) rozwiązanie może pokazać Canon i Sony.

    Tym dwóm firmom to akurat niebardzo na rękę. Zapewne z ogłoszeniem jakiegoś
    vaporware wstrzymają się do czasu premiery tego cuda i dadzą jak najdłuższy
    realistyczny czas czekania na premierę. Ewentualnie zejdą z cenami jakiegoś
    już istniejącego produktu dając w konkurencji do m4/3 ,,prawdziwą kamerę''.
    No chyba że już spisali rynek video na straty?

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    A o ACTA cichutko

  • 14. Data: 2010-04-12 18:31:57
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-04-12 11:42, kurdybanek wrote:
    > Ciekawe czemu wszyscy używają 5dII, a nie GH2? Patrz np. wątek niżej.

    Pewnie dlatego, że kosztują aktualnie jakoś podobnie, a możliwości jakby
    deko inne.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 15. Data: 2010-04-12 18:48:02
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-04-12 18:31, kurdybanek wrote:
    > Skąd wiem, że tak nie będzie? Natomiast podejrzewam, że w bardzo krótkim
    > czasie podobne (lepsze) rozwiązanie może pokazać Canon i Sony.

    Znaczy jakie, których by nie mieli?
    Przecież kamery z wymiennymi obiektywami ma zarówno canon jak i sony. Co
    więcej w obu przypadkach są adaptery do mocowania obiektywów z lustrzanek
    jeśli komuś ich potrzeba.

    Tu znajdziesz filmik o kamerach z ubiegłego lata:
    http://www.youtube.com/watch?v=rT-4pIfl7eU

    A tutaj całkowity mezalians aparatowo-kamerowo-sprzętowy:
    http://tiny.pl/hgkhm

    :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 16. Data: 2010-04-12 19:58:26
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 12 of Apr 2010 11:33, Jakub Jewuła wrote:

    > Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    gaf100.asp

    > Dobsze :) GH-1 stanieje ;)

    He, he! Konserwatywny Kraków zostaje w tyle za Wrocławiem,
    gdzie mówi się 'topsz' :-) (a właściwie topszsz)

    --
    nb