  • 1. Data: 2014-04-30 08:33:22
    Temat: Panasonic TX-42AS650E czy Samsung UE40F6770
    Od: "papi" <p...@o...pl>

    Mam dylemat który wybrać.
    Który ma lepszą obróbkę przy tym samym sygnale, który ma bardziej naturalną
    paletę barw i lepsze skalowanie ?
    Ponadto zależy mi na Wi-fi i przeglądaniu stron www, nagrywaniu na USB (oba
    mają te funkcje). Nie koniecznie musi być 3D. No i oczywiście ramka srebrna
    lub biała :)

  • 2. Data: 2014-04-30 09:40:06
    Temat: Re: Panasonic TX-42AS650E czy Samsung UE40F6770
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-04-30 08:33, papi pisze:
> [...]
    > mają te funkcje). Nie koniecznie musi być 3D. No i oczywiście ramka srebrna

    zdecydowanie Panasonic, ale idź do sklepu i porównaj.

  • 3. Data: 2014-04-30 11:00:42
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "papi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ponadto zależy mi na Wi-fi i przeglądaniu stron www, nagrywaniu na USB
    > (oba mają te funkcje). Nie koniecznie musi być 3D. No i oczywiście ramka

    Sprawdź w tym Panasonicu czy sam nie zmniejsza jaskrawości po kilku
    sekundach ciemnej sceny na filmie. Wsparcie techniczne twierdzi, że to
    normalne zachowanie.
    Rok temu kupiłem TX-L42ET5E i Panasonic podpadł mi na całej linii tą
    ekologiczna funkcją. Wszystkie funkcje EKO w menu są powyłączane.
    Dodatkowo, przy próbie wykorzystania ARC do podłączenia do kina domowego, TV
    próbuje wymieniać z kinem jakieś dane i się zawiesza - pomaga tylko twardy
    reset.
    SmartViera też nie zachwyca funkcjami. Przeglądarka działa tylko z
    najprostszymi stronami. Najbardziej użyteczną funkcją okazała się prognoza
    pogody. :) EPG jest toporne w obsłudze, jakiś błąd w sofcie wyświetla
    wszystkie opisy programów podwójnie.
    Rok starszy i tańszy Samsung lepiej wypada pod względem jakości obrazu i
    funkcjonalności. Jedyny plus dla Panasonica to wejście VGA.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2014-04-30 21:53:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 kwietnia 2014 08:33:22 UTC+2 użytkownik papi napisał:
    > Mam dylemat kt?ry wybra?.
    Porównaj sam ale myślę że Samsung wypadnie lepiej.

  • 5. Data: 2014-05-02 19:54:29
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *yabba* napisał(-a):

    > Sprawdź w tym Panasonicu czy sam nie zmniejsza jaskrawości po kilku
    > sekundach ciemnej sceny na filmie. Wsparcie techniczne twierdzi, że to
    > normalne zachowanie.

    To samo widziałem kiedyś w Samsungu.

    --
    Big Jack