    From: "sofu" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pamietacie magnetowidy to pomózcie - mam uwalone Sanyo
    Date: Tue, 6 Oct 2009 23:57:21 +0200

    Użytkownik "j.r." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hag60i$pni$1@inews.gazeta.pl...
    ----------------
    > witam,
    > sprawdŸ pasek gumowy(paski) w napędzie taœmy.
    > Według mnie to jest typowy objaw luŸnego paska, nie może zakręcić kołem,
    > taœma się nie rusza to procesor wyłšcza napęd taœmy aby jej nie rwać.
    > Zwykle przy próbie wciœnięcia play przeskakuje na stop.
    > --
    > pzdr, j.r.

    ----------------------

    Wiesz co, chyba masz racje?! Rozebrałem ten magnetowid na tyle zeby zobaczyc
    pasek od serwomechanizmu tego ktory jest odpowiedzialny za m.innymi ruch
    dzwigni z rolka dociskowa. Okazało sie, ze pasek jest mocno luzny.
    Silnik ma na osi przekładnie slimakowa i rolke z paskiem. O ile slimak
    chodzi dobrze bo tam nie ma prawa sie nic wydluzyc o tyle rolka przez luzny
    pasek nie jest w stanie pociagnac czesci serwomechanizmu. Kiedys kupiłem
    paski na zapas (pewnie nieoginalne?) ale to kilkanascie lat temu i pewnie
    guma tez tam jest do kitu. Nie wiem czy mozna dostac paski do magnetowidu
    tego typu. najlepsze byłyby jakies nowe, ale jak znajde tamte to spróbuje je
    załozyc choc nie bedzie to wcale łatwe bo caly ten układ jest niezle
    porabany.

    pzdr. J.