    Subject: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <59a908f6$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <t...@4...com>
    <59abb5dc$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <oojqph$3hv$1@node1.news.atman.pl>
    <59ad8bcd$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <oonhbk$h7s$1@node2.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Wed, 6 Sep 2017 13:43:47 +0200

    > "Trybun" 59ad8bcd$0$651$6...@n...neostrada.pl

    > Przyznaję -- nie wiem.

    > Nie wiem, po co rootowanie w tym wypadku...
    > Osmand w bezpłatnej wersji limituje ciąganie -- toteż
    > ani jednej mapy (głosu czy czegokolwiek) nie ciągam
    > wprost z Osmanda, by nie tracić startowych 7 ciągnięć,
    > które mogą mi do czegoś przydać się w przyszłości...
    >
    > Kopiowanie z innego urządzenia Androidowego plików -- OK.
    > (był jakiś problem, ale nie pamiętam już jaki)
    >
    > Apdejt mapy ciągniętych najpierw laptopoem -- OK.
    >
    > Od kilku miesięcy nie używam pośrednictwa laptopowego
> [...]

    Tonący podobno i brzytwy się chwyta, - sądziłem że z rootem łatwiej
    będzie poszukać ten katalog z OsmAnd.

    W niczym nie ma/było problemu poza lokalizacją świeżo zainstalowanego
    OsmAnda, Nie wiem czym to idzie bo wcześniej nie miałem tego problemu.
    Coś pewnie z aktualizacjami tego programu tak zagmatwało że moja dość
    stara wersja Andka niezupełnie jest z tym programem kompatybilna. Jak
    rozwiązałem problem? Szarpnąłem się, pobrałem OsmAndem bezpośrednio
    "mapę świata", klikam w menadżerze plików na "karta SD" a tam OsmAnd bez
    żadnych dodatkowych zachęt widoczny już jak obraz na ścianie...