    Date: Sun, 08 Feb 2015 14:28:17 +0100
    From: Trybun <i...@j...ru>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pamięć w Androidzie

    W dniu 2015-02-08 o 11:27, J.F. pisze:
    > Moje szajsungi rezerwuja jakies 0.5GB. 520MB wolnego i brak pamieci na
    > nowe aplikacje. Oczywiscie nic o tym nie pisza - taki wniosek.

    Płakać czy przyjąć ze zrozumieniem? Co ci wszyscy użytkownicy widzą
    dobrego w tak poj*nym systemie?

    > on sie nie patrzy na sume, tylko tam gdzie potrzebuje.
    > Z karty byc moze nie chce korzystac, moze potrzebuje tam gdzie te
    > 143MB. Moze rozmiar wiekszy niz sie wydaje.

    Wiem, on przy aktualizacjach patrzy na nosnik gdzie gdzie jest
    zainstalowana owa aplikacja do aktualizacji. Jednak żaden manewr nic nie
    daje, manewr to znaczy przenoszenie aplikacji na inny nośnik.
    Zainstaliwać to się zainstalował, kilka aktualizacji także dało się
    zrobić, tylko teraz z jakichś tylko sobie znanych powodów zaczął stawiać
    weto dla aktualizacji. I żeby nie było - OsmAnda czy Panoramy Firm także
    nie da się zaktualizować.

    > No, jesli Ci tak zalezy na Here, to jest to jakas opcja :-)

    Zależy mi tylko i wyłącznie na sprawnym systemie w telefonie. Próby
    zaktualizowania Here pokazują że coś z nim nie tak.

    > a) wyczyscic cache aplikacji,
    > b) przeniesc aplikacje ... Here lub inna, na karte pamieci.
    > c) skasowac i zainstalowac jeszcze raz.
    >

    > J.

    a/Już dawno to zrobiłem...
    b/To także.
    c/No to już chyba zbyt drastyczne, zresztą bez żadnej gwarancji że coś
    to da.