  • Data: 2011-04-10 18:03:28
    Temat: Re: Palm OS i przesiadka - co zamiast starego palmtopa
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Najlepszym chyba rozwiazaniem w Twoim przypadku byloby wypozyczenie
    urzadzenia na tydzien, dwa, zebys mial czas na zapoznanie sie jego
    ficzerami, filozofia jak i dostepnym softem.
    Jestem na etapie przesiadki z TXa na Androida. Obecnie wciaz dopasowuje
    do moich potrzeb Samsunga Galaxy S, wczesniej przerabialem HTC Desire i
    Motorole Defy. Poki co SGS najbardziej mi odpowiada.
    Rysik, o ktorym tak czesto wspominasz na dluzsza mete nie jest potrzeby.
    Jedyny moment kiedy przydalby sie to jakies dwie gry, typowych
    pozostalych zastosowan nie jest potrzebny. WIelkosc urzadzenia to juz
    cecha, SGS jest dla mnie na granicy akceptowalnej wielkosci. 7 cali to
    juz nie jest sprzet do kieszeni.
    Odnosnie zuzycia pradu, ciezko sie jednoznacznie wypowiedziec. Ogolnie
    akumulator orpzoniany jest znacznie szybciej, ale wynika to miedzy
    innymi z korzystania z aplikacji, ktore na Palmie byly kulawe lub wogole
    ich nie bylo, np przegladarka www. Znacznie czesciej tez sprzet na
    Androidzie sluzy jako konsola a gry sa nieporownywalnie bardziej zlozone
    co pociaga za soba moc obliczeniowa. Palm przy bardziej zlozonych grach
    rowniez wciagal szybiej prad.
    Musisz wziac tez pod uwage caly czas dzialajacy modul gsm.
    Predkosc uruchamiania aplikacji - wiesz TomTom na Palmie nie startowal w
    pol sekundy, po prostu aplikacje byly malutkie.
    Kalkulator na SGS tez sie uruchamia ulamek sekundy. Pewnie gdyby
    interfejs systemu wyczyscic z wszelkich wodotryskow bylby znacznie
    szybszy ale cieszylby sie o wiele mniejsza popularnoscia.
    Zastanow sie czy chcesz porzucic Palma, moze taka migracja na sile
    nie jest dobrym pomyslem. Film obejrzysz na TX bez problemu a nawigacje
    mozesz kupic dedykowana co w niektorych wypadkach moze okazac sie
    lepszym rozwiazaniem.