  • Data: 2019-01-08 19:59:55
    Temat: Re: Paliwo zwykłe. Tylko w Auchanie.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A ile nimi przejechales?
    >
    > Bo moze jest dlugofalowy, np po 50kkm wtryski do regeneracji a DPF do
    > czyszczenia ... tylko Ty auto juz sprzedales, a inni ... cos sie pan
    > dziwi, ze trzeba naprawic, 200kkm na liczniku i sie dziwi :-)

    Ja tankuje na auchan regularnie i wtryski wymieniałem w jednym aucie po
    350, w drugim po chyba 320 ale tak naprawde w obu mozna było jeszcze
    spokojnie jezdzic, wymiana była na zapas i troche z innych powodów.
    Mysle ze 100kkm w obu przypadkach bez problemu by pojezdziły, auta nie
    kopciły, pracowały równo, nie było problemów z odpalaniem (jedno odpalało
    powiedzmy jeden obrót wiecej ale miało tak przez 200kkm i objaw sie nie
    pogarszał)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby