  • 231. Data: 2012-02-02 00:36:32
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    HeniekMogiłko napisał(a):
    > A byłeś może w jakimś biurze poselskim i zadałem to pytanie bezpośrednio
    > posłowi?
    Po co? Pawlak pierdoli tak. Jak za drogo to do komunikacji miejskiej.
    > Może dlatego, że to spółki nastawione na zysk i nie prowadzą sensu
    > stricto działalności charytatywnej?
    LOL
    A na zachodzie spółki nie są nastawione na zysk i prowadzą sensu stricto działalność
    charytatywną.
    ROTFL zajebisty.
    --
    Krzysiek

  • 232. Data: 2012-02-02 00:40:51
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Krzysztof 45 napisał(a):
> [...]

    Następny proszę. Z tych co uważają protest za debilny.
    --
    Krzysiek

  • 233. Data: 2012-02-02 09:11:01
    Od: HeniekMogiłko <h...@h...he>

    Dnia Thu, 02 Feb 2012 00:36:32 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Po co? Pawlak pierdoli tak. Jak za drogo to do komunikacji miejskiej.

    NIe no jasne, a blokowanie A4 czy miasta jakąs śmieszną garstką
    zdesperownych to jest sensowne jak cholera. Gdyby tych 90 w każdym
    mieście pozadawało trudne pytanie poslom IMHO dużo więcej by to dało niż
    śmieszne protesty.

    Poza tym rządzący nie biorą sie znikąd. Jake społeczeństwo tacy
    rządzący. Jak ma się w dupie to co dzieje się w kraju, nie rozlicza
    wybranych posłów, bo np. "Pawlak pierdoli tak..." to czują się bezkarni.
    Jak społeczeństwo ma luźny stosunek do prawa to czego wymagać od
    rządzących.

    > LOL
    > A na zachodzie spółki nie są nastawione na zysk i prowadzą sensu stricto
    działalność charytatywną.
    > ROTFL zajebisty.

    ROTFL to chyba z Twoich protestów.

    Nie podałeś źrodła tych Twoich rewelacji, a pozatym procentowo podana
    marża to trochę za mało do wyciągania głębszych wniosków. Taka
    populistyczna zagrywka.

    --
    Heniek

  • 234. Data: 2012-02-02 09:12:17
    Od: HeniekMogiłko <h...@h...he>

    Dnia Thu, 02 Feb 2012 00:40:51 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Następny proszę. Z tych co uważają protest za debilny.

    Jeszcze ani razu nie pokazałeś, że jest sensowny. Wyniki też nie
    przemawiają za tym twierdzeniem.
    --
    Heniek

  • 235. Data: 2012-02-02 09:46:42
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    HeniekMogiłko napisał(a):
> [...]
    > wybranych posłów, bo np. "Pawlak pierdoli tak..." to czują się bezkarni.
    > Jak społeczeństwo ma luźny stosunek do prawa to czego wymagać od
    Heniu... Nie powinieneś być w szkole?
    > Nie podałeś źrodła tych Twoich rewelacji,
    Google Twoim przyjacielem.
    --
    Krzysiek