  • 171. Data: 2012-01-30 20:50:03
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-30 19:47, Krzysztof 45 pisze:
    > Nie rozwalaj mnie.

    No pewnie, przecież to niewygodne i przeczy Twoim teoriom.

    > Mam Ci wywalić litanię ustaw i obietnic i co z tego wyszło? LOL

    Ustawy poproszę - obietnice może nie, ponieważ będziesz miał problem
    z tym kto, co i kiedy obiecywał.

    udnienie_wynagrodzenia_I-III_kw_2011.pdf
    > Jasne. Zależy kto to czyta.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > To może jakiś szczegół podasz który się nie zgadza, lub podaj własna
    > analizę, bo studiować tego nie mam zamiaru.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Przepiękne. Dałeś jakąś propagandową przeklejkę, ale materiałów
    źródłowych nie masz zamiaru nawet przejrzeć. Typowe.

    > Martwisz sie o stołek?

    Ja? Skąd ten pomysł? Nie jestem urzędnikiem i mam do wielu urzędów
    (w tym samych pracowników) sporo uwag, ale nie znaczy to, że winą
    będę obarczał aktualny rząd, czy wiatr od wschodu.

    > Masz rację że sa potrzebni. Ale 650 tysięcy?

    Zapytałbym Ciebie o kwalifikacje w ocenie ich liczby, ale sobie
    daruję.

    > Ja nie o tym że urzędnicy są potrzebni, tylko o ich lawinowym
    > rozmnażaniu się i bardzo dużych
    > obciążeniach.

    Zaraz, zaraz - twierdziłeś (sugerowałeś), że to "PO-paprańce"
    zatrudniają tych urzędników. Ja Tobie wskazuję, że Twoja
    sugestia jest błędna, a agresja bezpodstawna.

    > Czy Ty odwiedzasz czasami jakieś urzędy?

    Skoro się miałem bać o stołek, to pewnie w takich przesiaduję.

    > Np. US, ZUS, UM? Ale nie na
    > parterze przy okienku, tylko na pietrze w ich pokojach? Bo ja tak z
    > racji prowadzenia DG.

    A cóż Ty tam robisz z racji prowadzenia działalności, że masz z nimi
    aż tyle kontaktów i dodatkowo większość negatywnych?

    > Może kiedyś film pokażę co robią w godzinach
    > pracy, pracy której dla nich po prostu nie ma. A stanowiska są. Farsa.

    Napieraj. Tylko podaj kto ich zatrudnił.

    > Ale gdzieś kolesi córeczki i synków trzeba upychać jak sie ma możliwość
    > i przyzwolenie partii i systemu.

    Partii i systemu - chyba się popłaczę ze śmiechu. Jeszcze napisz, że
    nepotyzm i inne podobne to wymysł komunistów :)

    > Ale przykład z US. W okienku dla klientów oddaje pit, jedna pani
    > sprawdza w kompie czy składki sie zgadzaja z pitem, potem podaje pita
    > drugiej pani, ta druga pani przykłada pieczątkę i oddaje kopie pita.

    To nie wysyłasz tego pocztą? Zresztą pewnie ta druga pani odpowiada za
    "akceptację".

    > Ile takich "potrzebnych" drugich Pań jest w Polsce na które muszę
    > zapierdalać?

    Nie wiem. Od dawna pewnie można by się części urzędników pozbyć, ale
    na ich miejsce potrzebni są pewnie bardziej kompetentni itd., ale to
    długa droga.

    > No co Ty za bzdety wypisujesz.

    Jakie bzdety? Nie ma pojęcia nawet o strukturze administracji
    publicznej? Dla ułatwienia napiszę, że administracja publiczna dzieli
    się na państwową, rządową i samorządową. Z którą się gdzie spotykasz?

    > Przecież taka jest polityka PO.

    Jasne. Popatrz sobie na administrację samorządową, a później płacz,
    jakie to PO złe...

    > Nie.

    Skoro nie, to przestać opowiadać bzdury, że w zakresie cen paliwa
    rząd ma jakieś większe pole do manewru. Ceny są wypadkową sytuacji na
    świecie itd. Tak naprawdę nie ma na co narzekać w tej materii, choć
    nie twierdzę, że jest tak jak bym chciał.

    > Wystarczy mieć fachowców na miejscu którzy nie dają sie dymać i wciskać
    > sobie kitu, a nie niekompetentnych posrańców łasych tylko na unijną
    > wypłatę, którzy dają tam dupy na lewo i prawo w każdej dziedzinie. Robią
    > z tymi posrańcani co chcą. A posrańcy tylko liżą unijnym wyjadaczom rów
    > i zadowalają się ochłapami. Żenada i wstyd.

    Żenadę i wstyd to możesz raczej przypisać swoim wypowiedziom, które są
    przekładem jakieś zaślepienia, braku zrumienia pewnych mechanizmów oraz
    braku wiedzy w zakresie omawianym.

    i działaniom - takim jak protest, który popierasz.

  • 172. Data: 2012-01-30 21:31:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-30 20:45, Krzysztof 45 pisze:
    > Też mi sie to nie podobało i to bardzo.

    Czas minął - za brak wiedzy oraz wyobraźni się odpowiada. Za resztę
    głupot wypowiadanych na tej podstawie również. Skoro się nie podobało
    to nie należało brać w tym udziału oraz tego popierać.

    > To było rozdawane i prawie każdy to miał wręczone.

    Jasne. Każdy też się pewnie stosował.

    > 1. Uczestnikiem protestu może być każdy kierujący pojazdem
    > dopuszczonym do ruchu, posiadającym
    > ważne badania techniczne, ważną polisę OC oraz wyposażenie
    > obowiązkowe. Stan techniczny pojazdu musi
    > być zgodny z przepisami.

    Ktoś to sprawdzał?

    > 2. Uczestnik protestu podporządkowuje się organizatorom lokalnym, słucha
    > ich poleceń i nie utrudnia
    > przebiegu protestu.

    A ten organizator to kto? Mieli zgodę na prowadzenie protestu na
    drogach publicznych?

    > 3. Uczestnik protestu musi przestrzegać wszystkich przepisów ruchu
    > drogowego, przypominam, że
    > używanie klaksonu jest wykroczeniem, zmiany pasów ruchu muszą być
    > sygnalizowane.

    Tak, tak, świetnie było widać. Szczególnie utrudnianie ruchu innym nie
    miało miejsca.

    > 4. Uczestnik porusza się z minimalną dozwoloną prędkością zapewniającą
    > panowanie nad pojazdem, z
    > uwzględnieniem warunków, w jakich ruch się odbywa, a w szczególności:
    > rzeźby terenu, stanu i
    > widoczności drogi, stanu i ładunku pojazdu, warunków atmosferycznych i
    > natężenia ruchu. I nie
    > utrudnia jazdy innym uczestnikom drogi.

    Aha - znaczy przepisu ruchu drogowego już łamać wolno?

    > 5. Uczestnik zachowuje się w sposób kulturalny, nie reaguje na zaczepki
    > innych osób i przestrzega
    > prawa.

    Bardzo kulturalny.

    > 6. Uczestnik protestu musi być trzeźwy, niedopuszczalne jest również
    > spożywanie i posiadanie
    > alkoholu podczas protestu.

    Jasne - alkomatów nawet na stacji benzynowej nie widziałem. Organizator
    zapewniał?

    > 7. Uczestnik protestu robi wszystko by protest przebiegał sprawnie i
    > zgodnie z wszelkimi przepisami
    > ruchu drogowego i prawa.

    Co świetnie widać na filmach - blokowanie, zajeżdżanie itd.

    > 8. W przypadku, gdy protest odbywa się na drogach wielo jezdniowych nie
    > wolno blokować lewego pasa
    > drogi, służy on jedynie do wyprzedzania pozostałych pojazdów. Dlatego
    > należy w sposób bezpieczny
    > wyprzedzać pozostałych uczestników powracając później na prawy pas.

    Co świetnie widać na filmach - blokowanie, zajeżdżanie itd.
    Znaczy teraz regulamin będzie odpowiedzialny za blokowanie autostrady.

    > Każdy mógł wziąć udział i jak widać na filmach debili nie brakowało.

    No proszę. Nawet na grupie jest ich mniej, a jak napisałem, że
    debile, to się uniosłeś.

    > Mam tylko nadzieję że ten policyjny helikopter który krążył bardzo nisko
    > dwie godziny posiadał pożądaną kamerę i zrobi z niej użytek.

    Wcześniej pisałeś coś innego, ale cóż - na własne życzenie zostałeś
    jednym z tych debili, którzy innym utrudniali życie.

    Osobiście mogę Ci tylko napisać, że jak były pomysły stworzenia
    "Partii Kierowców", to od razu stwierdziłem, że ja się do niej nie
    zapiszę, ponieważ to co widzę w zakresie deklarowanych działań
    (oraz osób) nie ma wiele wspólnego z interesem społecznym (w tym
    kierowców). Zrobisz na przyszłość co chcesz...

    --
    "Dawanie rad zawsze jest błędem, ale danie dobrej rady nigdy ci już nie
    zostanie przebaczone." (C) Oscar Wilde

  • 173. Data: 2012-01-30 21:38:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 30 Jan 2012 19:41:50 GMT, to napisał(a):

    > Może tak, może nie.

    Nie ma 'nie' Obniżanie podatków do progi ok. 14-15% zwiększa wpływy.
    FYI w Polsce podatki to około 70% wynagrodzeń.

    --
    ___________ (R)

  • 174. Data: 2012-01-30 22:28:54
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Użytkownik "Wujeq" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > ""Rafał \"SP\" Gil"" wrote in message
    > albo ja zacznę palić fajki w Waszym domu.

    Zapraszam.

    A zastanwiałeś się kiedyś nad tym że za każdym razem gdy puszczasz bąka też
    wypuszczasz do atmosfery szkodliwe gazy?
    A wiesz że krowa której mleko przetworzone bądź i nie jesz/pijesz, której
    mięso też sie je również wydziela masę gazów szkodliwych dla atmosfery?

    --
    Pozdrawiam!
    Mlody

  • 175. Data: 2012-01-30 22:30:47
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Użytkownik "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Wujeq" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > I wszystkie towary wozić konno, albo nosić na plecach. Amen

    Ale przecież koń metanem pierdzi!
    Katalizator mu w dupę i normy EURO dla bydła wyznaczyć!

  • 176. Data: 2012-01-30 22:38:53
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > - Rząd nie może obniżyć VAT-u na paliwo (musiałby obniżyć VAT na wszystko)

    Ciekawe dlaczego? Bo PełOwce tak mówią?
    Może i fakt że zmienić ustawę o VAT w od dnia innego niż 1 stycznia
    wprowadzi duży zament, ale dlaczego nie mogą zrobić oddzielnej stawki dla
    paliw?

  • 177. Data: 2012-01-30 22:41:28
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Artur Maśląg napisał(a):
    > No pewnie, przecież to niewygodne i przeczy Twoim teoriom.
    Wierzysz w to? Oficjalnie z trendem niemiecko-francuskim o ograniczeniu wydatków w
    sferze budżetowej
    zredukują oficjalnie jakiś tam %, a jak zwykle po ciuchu utworzą 2 inne procenty.
    Odpal sobie ten wątek za rok w formie przypomnienia to sie przekonasz jak będzie z tą
    moja teorią.
    > Przepiękne. Dałeś jakąś propagandową przeklejkę, ale materiałów źródłowych nie masz
    zamiaru nawet
    > przejrzeć. Typowe.
    Opieram sie na materiałach źródłowych.
    Źródło GUS, "Zatrudnienie i wynagrodzenia w gospodarce narodowej w IV kwartale 2007
    r.",
    "Zatrudnienie i wynagrodzenia w gospodarce narodowej w I półroczu 2010 r." oraz na
    wypowiedzi prof.
    Krzysztofa Rybińskiego, rektora Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w
    Warszawie.
    > ...] ale nie znaczy to, że winą będę obarczał aktualny rząd, czy wiatr od wschodu.
    Pana Boga? Unię europejską?
    > Zapytałbym Ciebie o kwalifikacje w ocenie ich liczby, ale sobie daruję.
    Dlaczego? Podałem j.w.
    > Zaraz, zaraz - twierdziłeś (sugerowałeś), że to "PO-paprańce" zatrudniają tych
    urzędników. Ja
    > Tobie wskazuję, że Twoja sugestia jest błędna, a agresja bezpodstawna.
    To może inaczej.Za jej kadencji przybyło ich o ponad 60 tyś.
    > A cóż Ty tam robisz z racji prowadzenia działalności, że masz z nimi aż tyle
    kontaktów i
    > dodatkowo większość negatywnych?
    Kilka razy w roku ich odwiedzam bo czasami oni tęsknią za mną.
    > Napieraj. Tylko podaj kto ich zatrudnił.
    System utworzony po okrągłym stole.
    > Partii i systemu - chyba się popłaczę ze śmiechu. Jeszcze napisz, że nepotyzm i
    inne podobne to
    > wymysł komunistów :)
    Czy to ważne czyj wymysł? Ważne że jest na to bezczelne przyzwolenie.
    > To nie wysyłasz tego pocztą? Zresztą pewnie ta druga pani odpowiada za
    "akceptację".
    Nie wysyłam, bo na poczte mam dalej niz do US.
    Jasne że ta pani odpowada za akceptację. Jak by nie mogła ta pierwsza przy
    sprawdzaniu wpłat
    zaakceptować. Parodia chorego państwa.
    > Jasne. Popatrz sobie na administrację samorządową, a później płacz, jakie to PO
    złe...
    A czy Państwo przypadkiem nie posiada możliwości nadzorowania poczynań samorządów?
> [...]
    narzekać w tej
    > materii, choć nie twierdzę, że jest tak jak bym chciał.
    Mnie chodzi o wysokość akcyzy, podatków i marżę polskich rafinerii.
    Dlaczego polscy politycy nie poruszają dyskusji na forum UE na temat zmiany systemu
    "minimum
    akcyzowego" do którego mają prawo?

    Marże polskich rafinerii w porównaniu do zachodnich przy sprzedaży diesla są o połowę
    wyższe, a w
    przypadku benzyny niemal czterokrotnie. Dlaczego rząd to toleruje?
> [...]
    jakieś
    > zaślepienia, braku zrumienia pewnych mechanizmów oraz braku wiedzy w zakresie
    Moja wiedza jest na tyle wystarczająca by być świadomy tego, że polak potrafi dymać
    tylko
    drugiego polaka.
    Ciekawe czy dożyje czasów gdzie polak będzie dbał o interesy drugiego polaka i w
    obronie tych
    interesów wydyma niemca lub francuza.
    > i działaniom - takim jak protest, który popierasz.
    Ja go popieram bo jest w słusznej sprawie. Ale on nie jest po mojej myśli, bo nie ma
    szans na
    realizacje postulatu z tytułu braku możliwości wyeliminowania z udziału
    nieodpowiedzialnych ludzi.
    Firmy transportowe muszą się zaangażować to będą efekty.
    No a
    --
    Krzysiek

  • 178. Data: 2012-01-30 22:54:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-29 10:57, Artur Maśląg pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=xGn_Q0HXj4k&feature=p
    layer_embedded
    > Stąd byś się nie wycofał - o zachowaniu debili (chwilowym bohaterem
    > jest kierowca Mitsubishi) nie wspomnę.

    Ten to akurat zabłysnął autem 2 raz już w sieci:
    http://www.wiocha.pl/246016,Lansik_na

  • 179. Data: 2012-01-30 23:19:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Mlody

    > Ciekawe dlaczego? Bo Pe?Owce tak mówi?? Mo?e i fakt ?e zmieniae ustawe o
    > VAT w od dnia innego ni? 1 stycznia wprowadzi du?y zament, ale dlaczego
    > nie mog? zrobiae oddzielnej stawki dla paliw?

    Dlatego, że jesteśmy w UE.

  • 180. Data: 2012-01-30 23:27:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 22:38:53 +0100, Mlody napisał(a):

    > Ciekawe dlaczego? Bo PełOwce tak mówią?
    > Może i fakt że zmienić ustawę o VAT w od dnia innego niż 1 stycznia
    > wprowadzi duży zament, ale dlaczego nie mogą zrobić oddzielnej stawki dla
    > paliw?

    Trzeb by sprawdzic jak to w tych przepisach stoi, ale mowi sie iz unia
    dopuszcza obnizone stawki VAT tylko na niektore grupy towarow.

    Co prawda duzo sie mowi o tych rzekomych wymogach unii, a potem sie okazuje
    ze to nieprawda.

    J.