  • 21. Data: 2015-01-06 22:00:19
    Temat: Re: Paliwo miało byc poniżej 4zł :)
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 06/01/15 21:11, Czesław Wiśniak wrote:
    > i teraz oplata zapasowa hehe

    I podatek drogowy hehe!

    --
    Alf/red/ sarkastyczny

  • 22. Data: 2015-01-06 22:08:53
    Od: "Jarek" <j...@j...pl>

    >Przypomnę, że w 2008 ropa dochodziła do 150 USD, a ceny na stacjach były
    >coś około 5 zł

    A nie coś między 3 a 4 zł?

  • 23. Data: 2015-01-06 22:12:35
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 21:13:06 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Oczywiscie vatu tak, akcyza jest wyzsza niz vat. Jeszcze koszty rafinacji,
    > dystrybucji, jakas oplata paliwowa i teraz oplata zapasowa hehe

    To nie pisz że nie spadła jak spadła.

  • 24. Data: 2015-01-06 22:19:50
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 06/01/15 22:08, Jarek wrote:

    > A nie coś między 3 a 4 zł?

    Ani jeden, ani drugi nie macie racji. Płaciłem od 4.50 do 4.65 w wakacje
    (Neste, BP, Lukoil) przez 4,20 na jesieni i 3.43 w same wigilie.
    Pierwszy raz ponad 5 trafiło mnie w połowie 2011.

    --
    Alf/red/

  • 25. Data: 2015-01-06 22:37:23
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Oczywiscie vatu tak, akcyza jest wyzsza niz vat. Jeszcze koszty rafinacji,
    > dystrybucji, jakas oplata paliwowa i teraz oplata zapasowa hehe

    >To nie pisz że nie spadła jak spadła.

    Tak spadla, przeoczylem vat. Przyznaje sie tylko nie zrzedol juz. Vat to nie
    wszystko.
    Jak widac nie wystarczy to, zeby cena paliwa na stacjach proporcjonalnie
    spadla o tyle ile na rynku.
    Co do cen rynkowych to jest jeszcze kwestia tego ze ruska ropa jest na pewno
    tansza niz Brent.

  • 26. Data: 2015-01-06 22:40:15
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    Użytkownik "Alf/red/" <f...@u...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Ani jeden, ani drugi nie macie racji. Płaciłem od 4.50 do 4.65 w wakacje
    > (Neste, BP, Lukoil) przez 4,20 na jesieni i 3.43 w same wigilie. Pierwszy
    > raz ponad 5 trafiło mnie w połowie 2011.

    Pisza, ze 4.70

  • 27. Data: 2015-01-06 23:00:27
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 22:38:37 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

> [...]
    > spadla o tyle ile na rynku.
    > Co do cen rynkowych to jest jeszcze kwestia tego ze ruska ropa jest na pewno

    Daj jakieś dane że tańsza bo nie wierze.

  • 28. Data: 2015-01-06 23:17:03
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Co do cen rynkowych to jest jeszcze kwestia tego ze ruska ropa jest na
    > pewno
    > tansza niz Brent.

    >Daj jakieś dane że tańsza bo nie wierze.

    Nie chce mi szukac, ale logika na to wskazuje bo ropa crude jest tansza od
    brent.

  • 29. Data: 2015-01-06 23:18:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Daj jakieś dane że tańsza bo nie wierze.

    http://www.nesteoil.com/default.asp?path=1,41,538,20
    35,13741

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2015-01-06 23:59:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "p0li" <p...@t...net> wrote in message

    > w wawie ostatnio auchan 4,19 pb95 i diesel

    W USA ciągle jeszcze ceny spadają: nie warto tankować do pełna :-)
    Codziennie ceny ciut mniejsze...
    Czasem nawet o 10 centów na galonie tańsze wieczór niż było rano.

    Na przedmieściach Chicago wczoraj widziałem już pierwszy
    raz cenę poniżej 2 dolarów USD za gallon (1 gallon to ok 3,8litra).
    To "poniżej" to może lekka przesada, bo cena brutto $1.999/gal :-)