    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Paliwo miało byc poniżej 4zł :)
    Date: Thu, 8 Jan 2015 12:32:57 +0100

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości
    >No więc wynika, że za Kaczora mieliśmy silną gospodarkę, a teraz
    >jakby mniej (oczywiście w dużym uproszczeniu)? :-)
    >Ale fakt - wzrost mieliśmy 6-7% rocznie...

    Tak by to mozna okreslic, ale bylo odwrotnie - Kaczynski rzadzil w
    okresie prosperity, gdzie moze nasza gospodarka nie byla bardzo silna,
    ale rozwijala sie zywiolowo.

    W czym niewatpliwie pomogla niedawna akcesja do Unii, przeciw ktorej
    Kaczynscy protestowali, o ile mnie skleroza nie zawodzi.
    Ale jak to oni - protestowali tak, zeby wiecej bylo szumu w mediach
    niz rzeczywistego protestu.

    Jak odszedl (bo wykonczyl koalicjantow) to akurat na swiat przyszedl
    kryzys, raczej bez naszego udzialu.

    J.