  • 71. Data: 2012-04-11 11:31:50
    Temat: Re: Palenie w samochodzie
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-11 11:22, kamil pisze:

    > Gdzie ma wiać, na zachód gdzie palenie w samochodzie zaczyna być
    > zabronione? E, coś kręcisz.

    Przecież tu jest opiekuńcza UE :-)

    > Twój dziadek to samo mówił o swoich czasach, potem twój ojciec, przyszła
    > twoja kolej. Za 30 lat twoje dzieci będą biadolić, że świat się wali.

    Weź tak powiedz szczerze. Gdzie jest to dno absurdu?
    Jaki zakaz/nakaz jeszcze jest Ci potrzebny do szczęścia? Bycia normalnym
    uczciwym człowiekiem?

  • 72. Data: 2012-04-11 11:39:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Apr 2012 11:23:51 +0200, z

    > Skoro masz takie podejście...

    Oh, nie tylko ja.

    > Biada nam.

    Im. :)

    --
    Pozdor Myjk

  • 73. Data: 2012-04-11 11:44:24
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > A dlaczego nie.

    Ciekaw jestem w jaki sposób prowadzić ewidencję rowerów? :-)
    Może jeszcze nakazać tablice rejestracyjne, dokumenty,
    numery ramy itd? To może od razu nakaz rozszerzyć na
    hulajnogi, wrotki, rolki, wózki dziecięce itp...
    Poza tym co chciałbyś sprawdzać w takim rowerze?

    > OC też powinni mieć obowiązkowe.

    Tu akurat zgodzę się z Tobą w 100%. Sam mam, mimo że
    nieobowiązkowe. Tyle że OC jest rowerzysty, a nie roweru :-)

  • 74. Data: 2012-04-11 11:50:23
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> napisał(a):

    > Nie potwierdzam :) Otwarte okno, prędkość przelotowa autobusu, niżej
    > podpisany pasażer siedzący z tyłu i czytający książkę - palącego kierowcę
    > potrafiłem wyniuchać bezbłędnie, a że na zwracanie uwagi nie reagował,
    > załatwiłem mu wreszcie kiedyś patrol policji na przystanku końcowym i
    > problem się rozwiązał.
    >
    > AK
    Zdarzenie z wczoraj. leży facet na ulicy. Oczywiście wszystkie kurwy żeńskie i
    męskie przechodzą i łby odwracają. Dzwonię na numer alarmowy. Patrol
    przyjeżdża po pięćdziesięciu minutach. A Ty podpierdoliłeś kierowcę i
    przysłali sześciu najlepszych wywiadowców helikopterem. Jak nie umiesz zmyślać
    to nic nie pisz bo pierdolisz głupoty.

  • 75. Data: 2012-04-11 11:53:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_J" napisał w wiadomości
    >Ciekaw jestem w jaki sposób prowadzić ewidencję rowerów? :-) Może
    >jeszcze nakazać tablice rejestracyjne,

    Przed wojna byly.

    >dokumenty, numery ramy itd?

    A czemu nie ? Potem nie bedzie problemu "ukradli", tzn bedzie, ale
    latwiej wykazac czyj, no i trudniej zarejestrowac kradziony :-)

    J.

  • 76. Data: 2012-04-11 11:56:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > I to jest oczywiście właściwe miejsce dla takich zakazów.

    Tak, uważam że jest to właściwe miejsce - w przeciwieństwie do
    takich zapisów w PoRD (poza transportem publicznym).

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 77. Data: 2012-04-11 12:24:07
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-11 10:21, M1SLQ pisze:

    > Taki, który jej tą furkę kupił :)

    Wszyscy macie racje. :(

  • 78. Data: 2012-04-11 12:24:45
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-11 10:23, M1SLQ pisze:

    > Nie, już mi się znudziła i ci ją oddałem.

    Kobietę trzeba trzymać krótko. Góra pół roku.

  • 79. Data: 2012-04-11 12:34:24
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    > Nie tylko palącym, ale to już inna kwestia.

    Ty twierdzisz, że niektórym niepalącym nie śmierdzi, a ja twierdzę, że
    wielu palącym śmierdzi. W pewnej znanej mi firmie jest urządzona
    palarnia, z której nikt nie korzysta, bo tam śmierdzi :) A dzięki tym
    wybrednym palaczom śmierdzi również w toaletach, na korytarzach i w
    różnych innych zakamarkach. I nikt z tym porządku nie zrobi, bo
    najwięcej pali kadra dyrektorsko-kierownicza.

    W innej znanej mi firmie właściciel wymusił, przepraszam, zaproponował
    wszystkim prezesom i wyższym dyrektorom rezygnację z nałogu :)

    Świat się zmienia. Jak moi rodzice studiowali, to w standardzie było, że
    wykładowcy palili prowadząc zajęcia. Jak ja studiowałem, to zezwolono na
    palenie tylko na korytarzu na co drugim piętrze uczelni. Spowodowało to
    bunt wielu wykładowców, a w niczym nie pomogło, bo i tak śmierdziało
    wszędzie :) Z tego co słyszałem, obecnie w ogóle nie wolno palić.

    Biedni palacze. Uważają, że są dyskryminowani, a sami nie zauważają jak
    dyskryminują innych.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 80. Data: 2012-04-11 12:36:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-11 11:10, Myjk pisze:
    > Wed, 11 Apr 2012 09:26:15 +0200, Artur Maśląg

    > To fakt, w większosci przypadków niestety nie wynika.
    >
    > Znam dosłownie dwie osoby, które tak palą, aby dziecko tego W OGÓLE tego
    > nie widziało, nie wspominając o wąchaniu dymu.

    Masz rację, niech palą w ukryciu, niech piją w ukryciu, niech jedzą
    niezdrowe rzeczy w ukryciu. Dziecko należy chować pod kloszem.

    > Ale to wyjątki rodziców nie
    > myślących tylko i wyłącznie o własnym nosie, za to potwierdzajace regułę.

    Chowanie się z papierosem niespecjalnie świadczy o "myśleniu".
    Dzieci się szybko uczą...

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.