  • 21. Data: 2012-04-11 07:45:31
    Temat: Re: Palenie w samochodzie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 10 Apr 2012 21:22:01 +0200, Artur Maśląg

    > Jestem ciekaw, gdzie jest granica ingerencji państwa w prywatność.
    > W domu przy dzieciach wolno, a w samochodzie nie?

    Też nie wolno. Logika tego zabrania -- zarówno w domu jak i w samochodzie.
    Jeśli jednak pytasz o zasadność zakazu tylko w aucie, *hint* kubatura.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 22. Data: 2012-04-11 07:46:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 10 Apr 2012 21:39:53 +0200, z

    > Bo to wszystko jedna obłuda jest.

    O, a byłeś pod PP?

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 23. Data: 2012-04-11 07:48:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 10 Apr 2012 21:55:50 +0200, Potocki Passion & Adventure

    > ale w ten sposób paląc nikt jeszcze nie wyczuł,
    > że palę w samochodzie.

    Oczyyywiście. Pytasz się każdego kto wsiada?
    Ilu masz różnych pasażerów w tygodniu, a ilu z nich to palacze? :>

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 24. Data: 2012-04-11 07:52:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Apr 2012 04:01:27 +0200, megrims

    > 3. Jaki facet chciałby taką durną babę :D

    Może taki z grubym karkiem zamiast mózgu.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 25. Data: 2012-04-11 08:16:10
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Myjk <m...@n...op.pl> napisał(a):

    > Tue, 10 Apr 2012 21:22:01 +0200, Artur Maśląg

    > TeĹź nie wolno. Logika tego zabrania -- zarĂłwno w domu jak i w samochodzie.
    > Jeśli jednak pytasz o zasadność zakazu tylko w aucie, *hint* kubatura.

    Przy otwartym oknie kubatura całej planety. Przy zamkniętym i włączonej
    wentylacji niewiele mniejsza.

  • 26. Data: 2012-04-11 08:25:48
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-10 23:39, M1SLQ pisze:

    > Ale męża już byś się bał ruszyć.

    A co, starej auto dales??

    ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 27. Data: 2012-04-11 08:34:19
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 10/04/2012 22:21, Axel wrote:

    > "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl> wrote in message
    [...]
    > Kupilem kiedys samochod, w ktorym poprzedni wlasciciel palil. Po
    > gruntownym praniu tapicerki, foteli, uzywaniu przez kilka lat zapachow
    > samochodowych - moja zona caly czas czula smrod papierosowy.
    >
    > Ps. Mam taka zasade, ze nigdy nie pale w samochodzie (i nie pozwalam
    > palic w moim samochodzie, nawet jak byl to samochod sluzbowy nie
    > pozwalalem palic dyrektorowi, czyli wlasciwie wlascicielowi tego
    > samochodu :-), w prywatnych pomieszczeniach zamknietych pale wylacznie
    > na zadanie wlasciciela.

    Ja czuję bardzo długo w samochodzie, jak palacz przejedzie
    się ze mną nawet pół godziny na miejscu pasażera.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 28. Data: 2012-04-11 08:37:43
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-11 04:01, megrims pisze:

    > 2. Myślę, że jakby jechała z mężem, to by jej nie pozwolił palić.
    > 3. Jaki facet chciałby taką durną babę :D

    Zdziwiłbyś się...

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 29. Data: 2012-04-11 08:40:18
    Od: z <z...@g...pl>

    ?

  • 30. Data: 2012-04-11 08:49:17
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-11 07:45, Myjk pisze:
    > Też nie wolno. Logika tego zabrania -- zarówno w domu jak i w samochodzie.
    > Jeśli jednak pytasz o zasadność zakazu tylko w aucie, *hint* kubatura.

    Proszę sobie kubaturą gęby nie wycierać :-)
    Może wprowadzić obowiązkowe mierniki stężenia dymu. Wprowadzi się
    stosowne przepisy, stosowny producent mierników wygra przetarg, każdy
    będzie musiał zakupić... ble ble ble...
    Tak właśnie funkcjonuje opiekuńcze państwo. Trwoni siły i środki bez
    sensu. Walczy dzielnie z problemami które nie występują w innych
    gorszych systemach :-) A to wszystko dla naszego dobra.

    PS. Dzisiaj jedna ładna pani wkroczyła mi nagle przed maskę bo
    rozmawiała przez komórkę. Może kolejny paragrafik do kolekcji? :-)
    Przecież to jest bardzo niebezpieczne łazić z komórką przy uchu :-)