  • 231. Data: 2012-04-16 09:52:54
    Temat: Re: Palenie w samochodzie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 14 Apr 2012 09:25:41 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Tak jest - to się nazywa tresowanie rodziców.

    Wg twojej pokrętnej filozofii o wychowaniu dzieci, pewnie tak. Niestety
    każda "tresura" wymaga przede wszystkim czasu i cierpliwości. Ponadto
    byliśmy przy dziecku zanim miało szansę skorelować naszą obecność z faktem
    dla którego się tam zjawiliśmy. Na płacz i próby wymuszeń nie reagowaliśmy
    za to WCALE, więc twoje teorie legną w gruzach u samych podstaw podejścia
    do tematu.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 232. Data: 2012-04-16 10:12:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Monday, April 16, 2012, 8:50:00 AM, you wrote:

    > Nie możesz się powstrzymać od wykazywania swojej wiedzy i doświadczenia,
    > co? Zastanawiam się, ile razy w podobny sposób szachowałeś własne dziecko
    > zamiast próbować prowadzić konwersację jak z równym sobie...

    Nie jesteś dzieckiem. Jesteś dorosłym czlowiekiem a ja Cię zapraszam
    do powrotu do tematu za 20 lat.

    [...]

    > ...dzięki temu mam nie 3 lata praktyki jak twierdzisz, a kolejne
    > min. 14 lat doświadczenia z własnego dzieciństwa,

    I mam wrażenie, ze własnie tu tkwi Twój problem. Może porozmawiaj o
    tym ze swoimi rodzicami a nie mścij się na tej grupie offtopicznymi
    rozważaniami.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 233. Data: 2012-04-16 10:29:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Apr 2012 10:12:34 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Nie jesteś dzieckiem. Jesteś dorosłym czlowiekiem
    > a ja Cię zapraszam do powrotu do tematu za 20 lat.

    Co wcale nie zabrania mi postawić się w pozycji dziecka.
    Jak to w końcu zrozumiesz, to wróć.

    > I mam wrażenie, ze własnie tu tkwi Twój problem. Może porozmawiaj o
    > tym ze swoimi rodzicami a nie mścij się na tej grupie offtopicznymi
    > rozważaniami.

    Ja nie mam o czym z nimi rozmawiać -- ich czas już minął. Popełnili błędy,
    tak. Mógłbym im to wszystko wyrzucić -- tylko po co? Rozmowa będzie
    przebiegać identycznie jak z Tobą. Wole nie marnować czasu i na podstawie
    (m.in.) ich błędów wyciągnąć wnioski. Nie trzeba empirycznie czegoś
    sprawdzać, by nabyć wiedzę -- zwłaszcza jeśli coś się już przeżyło i to z
    przeciwnej perspektywy. Niestety większość dorosłych zapomina o swoim
    dzieciństwie i powielają błędy swoich rodziców, w myśl przysłowia:
    zapomniał wół jak cielęciem był.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 234. Data: 2012-04-16 12:16:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    Monday, April 16, 2012, 10:29:36 AM, you wrote:

    [...]

    > dzieciństwie i powielają błędy swoich rodziców, w myśl przysłowia:
    > zapomniał wół jak cielęciem był.

    Ale idź gdzie indziej ze swoimi problemami z dzieciństwa, bardzo
    proszę. To grupa o samochodach - nie grupa psychoterapeutyczna dla
    ofiar przemocy domowej.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 235. Data: 2012-04-16 15:33:31
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/04/2012 11:16, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    >
    > Ale idź gdzie indziej ze swoimi problemami z dzieciństwa, bardzo
    > proszę. To grupa o samochodach - nie grupa psychoterapeutyczna dla

    RoMaN, sam zacząłeś debatę od "ile dzieci wychowałes", więc miej tyle
    przyzwoitości, żeby nie chować teraz głowy w piasek, kiedy grunt wali
    się pod twoimi argumentami.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 236. Data: 2012-04-16 15:50:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Apr 2012 12:16:30 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Ale idź gdzie indziej ze swoimi problemami z dzieciństwa, bardzo
    > proszę. To grupa o samochodach - nie grupa psychoterapeutyczna dla
    > ofiar przemocy domowej.

    Po pierwsze: po raz kolejny masz problem z przyswojeniem istoty rzeczy. To
    nie były problemy dzieciństwa, tylko problemy "dorosłości", a właściwie jej
    braku -- w wydaniu rodziców. O to się cały czas rozchodzi.

    Po drugie nikt ci nie kazał paszczęki w temacie rozdziawiać -- do ciebie
    pierwotnie nie pisałem. Ale oczwyiście musiałeś swoje "mądrości" dodać, bo
    inaczej nie byłbyś sobą. Następnym razem nie zaczynaj jak nie masz zamiaru
    nic sensownego napisać i jedyne zakończenie na jakie cię stać, to argumenty
    nie do obicia: wiek i idące za nim rzekome doświadczenie.

    Po trzecie, ktoś ci przy skroni trzyma pistolet, że tak się męczysz i
    czytasz te moje "psychoterapetyczne brednie", masochisto? Odpisujesz,
    znaczy chcesz o tym dyskutować -- choć trudno nazwać dyskusją rzucanie w
    kółko jedym i tym samym argumentem.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 237. Data: 2012-04-16 15:57:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Myjk,

    [..............]

    Tak ciężko zrozumieć proste zdanie? Idź sobie gdzie indziej ze swoimi
    problemami.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 238. Data: 2012-04-16 19:17:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    megrims wrote:

    > Wątpliwości:
    > 1. Jechała tylko z dzieckiem.
    > 2. Myślę, że jakby jechała z mężem, to by jej nie pozwolił palić.
    > 3. Jaki facet chciałby taką durną babę :D

    90 procet dresów i "byznesmanów"

  • 239. Data: 2012-04-16 23:43:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-04-2012 11:22, Marek Dyjor pisze:
    > to ty śmieciarzu sprzątaj swoje syfy.
    > Powinno sie sprząt syf i wrzucać takim jak to do domów czy samochodów.

    Swego czasu namierzyliśmy sąsiadów, którym nie chciało się otwierać
    altanki śmietnikowej i wrzucać worków do kontenera. Obstawiali więc
    altankę swoimi śmieciami, "poprawiając" w ten sposób estetykę otoczenia.
    Któregoś razu, zabraliśmy te worki, wtargaliśmy na III piętro i
    rozsypaliśmy zawartość na wycieraczkę właścicieli.
    Podziałało natychmiast.

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 240. Data: 2012-04-17 07:37:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Apr 2012 15:57:09 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Tak ciężko zrozumieć proste zdanie?

    Właśnie. Nawet dorosłemu trudno zrozumieć przesłanki jakimi się kierujesz.
    Nic dziwnego, że musiałeś klepać dziecko żeby "ogarnęło".

    > Idź sobie gdzie indziej ze swoimi problemami.

    W przeciwnym razie dasz mi klapsa? Naucz się w końcu załatwiać sprawy jak
    dorosły człowiek -- rozwiązanie sytuacji jest proste jak konstrukcja cepa.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl