  • Data: 2012-04-13 09:49:23
    Temat: Re: Palenie w samochodzie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 13 Apr 2012 08:53:10 +0200, Krzysiek Kielczewski

    > Kontekst rodziny patologicznej wyciąłeś specjalnie czy przez pomyłkę?

    Czy to pytanie jest podchwytliwe?

    Co lub kto określa, że rodzina jest patologiczna? Dzisiaj za patologię,
    przykładowo, uznaje się bicie (klaps) dziecka raz i więcej razy dziennie.
    Jutro patologiczna może być rodzina bijąca (klapsująca) dziecko raz w roku.
    Poza tym gdzie kończy się klaps, a zaczyna się uderzenie? Dopóki nie będzie
    siniaka to jeszcze klaps?

    Poza tym tutaj naprawdę nie chodzi o siłę czy ilość, chodzi o sam fakt
    zajścia takiej sytuacji. Uderzenie dziecka przez rodzica to mentalna
    przegrana tego drugiego.

    Słucham.

    --
    Pozdor Myjk