  • Data: 2012-04-11 10:49:18
    Temat: Re: Palenie w samochodzie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-11 10:25, kamil pisze:
> [...]
    ^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    anad-to-debate-proposed-ban-on-smoking-in-cars-with-
    children-546870.html

    > Ale rozumiesz, że samochodem firmowym jeżdżą często też inni pracownicy,
    > którym nieraz obiad się zwraca po jednym oddechu w takim zasmrodzonym
    > syfie po palaczu?

    Potrafisz przeczytać ze zrozumieniem więcej niż jedną linijkę tekstu?
    Wytłumaczę może - tak, popieram zakaz palenia w pojazdach służbowych
    i w wielu firmach w Polsce taki jest, mimo braku zakazu w PoRD jako
    takim.

    > Tylko palącym wydaje się, że to nie śmierdzi gorzej
    > niż kupa łajna w polu.

    Nie tylko palącym, ale to już inna kwestia.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.