  • Data: 2012-04-11 06:53:27
    Temat: Re: Palenie w samochodzie
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-10 23:21, Axel pisze:
    \
    > Kupilem kiedys samochod, w ktorym poprzedni wlasciciel palil. Po
    > gruntownym praniu tapicerki, foteli, uzywaniu przez kilka lat zapachow
    > samochodowych - moja zona caly czas czula smrod papierosowy.

    mój ojciec wyczuwa dymek wszędzie, jest wielkim przeciwnikiem
    papierosów... jak widzi że ktoś pali w aucie, to mu w tym aucie zawsze
    śmierdzi, jak widzi że w domu - to ten dom mu śmierdzi, jak widzi że
    dana osoba pali - to mu śmierdzi. Działa to również w drugą stronę: jak
    nie widział że dana osoba pali- to mu nie śmierdzi, mimo że jest paląca
    ;) (no chyba że wyczuje bo 5 minut wcześniej zapali)

    > Ps. Mam taka zasade, ze nigdy nie pale w samochodzie (i nie pozwalam
    > palic w moim samochodzie,

    a ja palę w aucie i tak naprawdę czuć to jeśli nie wywietrzę a zapalę 5
    minut przed odstawieniem auta, w domu nie palę, jak w aucie jest dziecko
    to też nie.

    > nawet jak byl to samochod sluzbowy nie
    > pozwalalem palic dyrektorowi, czyli wlasciwie wlascicielowi tego
    > samochodu :-)

    a ja wręcz przeciwnie, pracownik jak chce to może palić, w samochodzie
    może robić co chce- bo spędza tam przecież dużą część swojego życia więc
    i musi czuć się tam dobrze.

    , w prywatnych pomieszczeniach zamknietych pale wylacznie
    > na zadanie wlasciciela.

    ja również (lub inaczej: jak widzę że inni tam palą i nie robi to problemów)

    Lukasz