  • 41. Data: 2022-05-04 12:20:48
    Temat: Re: Palą się autobusy
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-05-04 o 06:42, Cavallino pisze:

    > Dokładnie.
    > A tu weryfikacja bzdur hejtera o bezpiecznych butlach z gazem:
    może wpierw przeczytasz czym się różni butla cng od lpg?

    --
    Janusz

  • 42. Data: 2022-05-04 12:23:32
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-05-04 o 12:07, Cavallino pisze:

    > Ale tego już hejter nie dopisze.
    > Podobnie jak tego, że z przyczynami pożarów w tych zajezdniach,
    > niekoniecznie były pożary autobusów elektrycznych......
    >
    > Ważne żeby hejtować i swoje fobie w ten sposób leczyć, fakty się nie liczą.
    Chyba o sobie myślisz, ja tylko pisałem o zdarzeniach które miały
    miejsce bez jakiekolwiek komentarza , a to ty dorabiasz do tego teorię z
    dupy wziętą, ale czego można po idiocie oczekiwać.

    --
    Janusz

  • 43. Data: 2022-05-04 12:26:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-05-2022 o 12:18, J.F pisze:

    > Tzn czego - ze plonely, czy ze dało sie poprawic?

    Że ice palą się równie łatwo i częściej.

    > A wczesniej tez byly pozary w zajezdniach?

    A jakie to ma znaczenie?

    > Ale ktore fakty

    Żadne.
    Liczy się tylko hejt.
    I własne fobie.

  • 44. Data: 2022-05-04 12:59:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2022 o 10:26, K pisze:

    > No jak jezdza i woza ludzi to obstawiam, ze tak. Inaczej by jezdzily puste.

    Czyli nie powinny wybuchać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 45. Data: 2022-05-04 13:40:37
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-05-04 o 12:18, J.F pisze:

    > Tzn czego - ze plonely, czy ze dało sie poprawic?

    > A wczesniej tez byly pozary w zajezdniach?
    > Srednio co pół roku ? :-)

    > Ale ktore fakty - ze płoneły, czy ze juz nie płoną?
    > Kiedy był ostatni pożar ?

    14 kwietnia
    https://transinfo.pl/infobus/lodz-pozar-autobusu-pan
    i-kierwoca-w-akcji-na-medal/

    T.

  • 46. Data: 2022-05-04 13:41:31
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-05-04 o 13:40, T. pisze:

    > 14 kwietnia
    > https://transinfo.pl/infobus/lodz-pozar-autobusu-pan
    i-kierwoca-w-akcji-na-medal/

    > T.

    Ale to był Mercedes :-)
    T.

  • 47. Data: 2022-05-04 13:42:51
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Tzn czego - ze plonely, czy ze dało sie poprawic?

    > A wczesniej tez byly pozary w zajezdniach?
    > Srednio co pół roku ? :-)

    > Ale ktore fakty - ze płoneły, czy ze juz nie płoną?
    > Kiedy był ostatni pożar ?

    https://www.trojmiasto.pl/raport/Korek-na-Beethovena
    -rt254231.html?ref=0-0Ten
    kilka dni temu. 28 kwietnia
    T.

  • 48. Data: 2022-05-04 13:44:24
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Tzn czego - ze plonely, czy ze dało sie poprawic?

    > A wczesniej tez byly pozary w zajezdniach?
    > Srednio co pół roku ? :-)

    > Ale ktore fakty - ze płoneły, czy ze juz nie płoną?
    > Kiedy był ostatni pożar ?

    Ten nie wiem jakiej marki.
    https://szczecin.naszemiasto.pl/na-niebuszewie-zapal
    il-sie-autobus-linii-80-nikt-nie/ar/c16-7619259

    Jak widać - co kilka dni jakiś autobus płonie. Ale to nie jest takie
    efektowne jak pożar elektryka :-)

    T.

  • 49. Data: 2022-05-04 14:13:02
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/05/2022 11:59, Shrek wrote:

    > Czyli nie powinny wybuchać.

    No i nie wybuchaja. Po prostu sie pala bardzo intensywnie.

  • 50. Data: 2022-05-04 14:18:37
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/05/2022 12:44, T. wrote:
> [...]
    il-sie-autobus-linii-80-nikt-nie/ar/c16-7619259

    > Jak widać - co kilka dni jakiś autobus płonie. Ale to nie jest takie

    Nie jest przede wszystkim tak intensywny jak pozar elektrycznego
    autobusu. Ze spalinowego wszyscy zdaza wyjsc razem z bagazami, a na w/w
    filmach wychodzi, ze moze byc z tym problem, szczegolnie jak sie zapali
    w czasie jazdy, a w srodku bedzie tlok. Pewnie to poprawia wstawiajac
    jakis dodatkowy separator pomiedzy bateriami i buda.