    From: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pakiety minut w Play - pytanie
    Date: Wed, 25 Mar 2009 16:55:25 +0100

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 18:54:12 +0100, tl napisał(a):

    > U?ytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisa? w wiadomo?ci

    > Wczyta?em sie w regulamin i stwierdzam, ?e ulegli?my "projekcji"
    > znanego sposobu nazywania czego? co oferowali operatorzy do
    > tej pory na co? co jest nowe. Szanowni Panstwo my kupujemy lub
    > przed?u?amy US?UGE w ramach której mo?emy skorzystaae (lub nie)
    > z przyznanych nam za to 100 minut. na co mamy 30 dni. Us?uga jest
    > odnawialna (odnawiana?) co 30 dni. Ekwilibrystyka s?owna ale te?
    > jakie? zabezpieczenie prawne operatora. Mozemy AKTYWOWAC (nie kupiae pakiet
    > !)
> [...]

    Po zapoznaniu się z regulaminem uważam, że się mylisz. W miejscu, gdzie
    jest napisane o AKTYWACJI pakietu nie może być mowy o jego zakupie, gdyż
    kupujesz środki na konto i z tych środków aktywujesz pakiet. Kupić pakiet
    to powiedzenie potoczne.

    Nie da się tego wyłączyć, bo samo się wyłączy po 30 dniach, a nie można
    mieć więcej niż 3 jednocześnie, czyli nie można przegadać więcej niż 300
    minut po 5 groszy w sieci w ciągu 30 dni.

    Pozdrawiam
    Tony