    From: "tl" <t...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pakiety minut w Play - pytanie
    Date: Mon, 23 Mar 2009 18:54:12 +0100

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:gq7nu8$ogm$2@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Pełna zgoda, że to jest pułapka, ale z regulaminu wcale to nie wynika!
    > U mnie Play ma za to już pierwszego minusa, bo oszustów nie znoszę.

    Wczytałem się w regulamin i stwierdzam, że ulegliśmy "projekcji"
    znanego sposobu nazywania czegoś co oferowali operatorzy do
    tej pory na coś co jest nowe. Szanowni Panstwo my kupujemy lub
    przedłużamy USŁUGĘ w ramach której możemy skorzystać (lub nie)
    z przyznanych nam za to 100 minut. na co mamy 30 dni. Usługa jest
    odnawialna (odnawiana?) co 30 dni. Ekwilibrystyka słowna ale też
    jakieś zabezpieczenie prawne operatora. Mozemy AKTYWOWAC (nie kupić pakiet
    !)
    3 usługi jednocześnie z przydzielonymi do tych usług 3x100. minut. I tyle.
    Ja nie widzę tu znamion oszustwa tylko zbyt szybkie czytanie i projekcję
    znanych
    do tej pory form rozliczania.
    Pytanie moje do playa jest innego rodzaju : ze sformułowań regulaminu
    wnioskuję
    że usługa jest automatycznie odnawiana o ile są na koncie środki pozwalające
    na odnowienie. JAK WYŁĄCZYĆ TEN AUTOMAT o ile tak to jest zbudowane?
    Jak zmniejszyć ilość aktywowanych wcześniej usług?

    tl