  • Data: 2009-03-23 12:24:00
    Temat: Re: Pakiety minut w Play - pytanie
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 Mar 2009 20:39:03 +0100, osiek napisał(a):

    > przecież zakupiłeś już trzy pakiety z terminem ważności 30 dniowym więc
    > jak chcesz kupić czwarty?
    >
    > Mnie z kolei interesuje co innego: Czy te pakiety odnawiają się z
    > automatu czy też po wygaśnieciu trzeba przypilnować i włączyć? Z tego co
    > pamiętam to chyba odnawiają się automatycznie al pewności nigdy dość.
    > Swoją drogą jak w jednym miesiącu potrzeba więcej minut niż 100 to potem
    > trzeba będzie pamiętać o wyłaczeniu nadwyżki pakietów.

    Na tym polega cały interes operatora (za jednym wspomnianym wyjątkiem
    potwierdzającym regułę), że zapomina się o przedłużeniu pakietu bądź się go
    nie wykorzysta w całości.

    Trzeba się z tym liczyć, gdyby miało być prosto, to w promocji byłyby
    ciągłe połączenia do Play i na stacjonarne po 5 groszy i już.

    Pozdrawiam
    Tony