  • 1. Data: 2014-02-21 16:37:23
    Temat: Pakiet podstawowy z Orange - czy warto?
    Od: "Karol" <L...@l...pl>

    Orange proponuje "Pakiet podstawowy" za 79 zł/mies. na 12 miesięcy.
    W skład pakietu wchodzi:
    - Internet 20 Mb/s
    - LiveBox 2.0 (WiFi)
    - telewizja internetowa 56 kanałów
    - dekoder Sagemcom z kartą i pilotem,
    (do zwrotu po zakończeniu umowy)
    Dekoder nie jest wyposażony w dysk do nagrywania, można go jednak
    dokupić i dzięki możliwości wkładania/wyjmowania powinno dać się
    przenosić nagrany materiał na inny zewnętrzny nośnik.
    Nie wiem jednak jaki konkretnie dysk mógłby to być.

    Byłbym wdzięczny za uwagi użytkowników tego pakietu.
    Muszę szybko podjąć decyzję, bo kończy mi się dotychczasowa umowa.

    Karol

  • 2. Data: 2014-02-21 18:16:12
    Temat: Re: Pakiet podstawowy z Orange - czy warto?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-02-21 16:37, Karol pisze:

    > Dekoder nie jest wyposażony w dysk do nagrywania, można go jednak
    > dokupić i dzięki możliwości wkładania/wyjmowania powinno dać się
    > przenosić nagrany materiał na inny zewnętrzny nośnik.

    Na to nie licz, na 99% dysk będzie zaszyfrowany i możliwy do podłączenia
    tylko do jednego STB.

    > Nie wiem jednak jaki konkretnie dysk mógłby to być.

    Pewnie zwykły dysk USB

    > Byłbym wdzięczny za uwagi użytkowników tego pakietu.
    > Muszę szybko podjąć decyzję, bo kończy mi się dotychczasowa umowa.

    Znajoma ma coś takiego. Jakością obrazu nie powala. Niemniej działa. Za
    tę cenę chyba warto - sam pakiet internetowy (jeśli osiągniesz
    deklarowaną prędkość) to jakieś 40-50 zł.

  • 3. Data: 2014-02-21 18:45:46
    Od: "Karol" <L...@l...pl>

    > Na to nie licz, na 99% dysk będzie zaszyfrowany i możliwy do podłączenia
    > tylko do jednego STB.

    Dlatego prosiłem o opinię użytkownika. Chodzi mi o praktykę,
    a nie o to co teoretycznie wmawia panienka z Orange.

    > Znajoma ma coś takiego. Jakością obrazu nie powala. Niemniej działa. Za tę
    > cenę chyba warto - sam pakiet internetowy (jeśli osiągniesz deklarowaną
    > prędkość) to jakieś 40-50 zł.

    Tylko wtedy muszę jeszcze innemu operatorowi płacić za TV, np. kablową.
    A wtedy razem będzie dużo drożej.

    Karol

  • 4. Data: 2014-02-21 19:29:16
    Od: "LedZep" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Karol" napisał w wiadomości grup
    .pl...

[...]

    Dysk w obudowie wkładany w specjalne gniazdo. Przenoszeniem się za bardzo
    nie podniecaj bo obudowa dysku ma "firmowe" wyprowadzenia styków.
    W środku dysk usb 2,5 cala, podobno partycja linux (osobiście nie
    rozkręcałem)

    Sławek

  • 5. Data: 2014-02-21 19:48:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-21 19:29, LedZep pisze:

> [...]
    > bardzo nie podniecaj bo obudowa dysku ma "firmowe" wyprowadzenia styków.
    > W środku dysk usb 2,5 cala, podobno partycja linux (osobiście nie

    To nadal wciskają nam takie gu...?

    Myślałem że takie debilne praktyki już minęły w czasach gdy odbiornik za
    100 zł ma wszystkie potrzebne funkcjonalności na czele z PVR.
    Przecież to się należy jak psu buda. Fakt teraz dbają o prawa autorskie
    i już w procesorach jest kodowanie nagrań pod urządzenie ale żeby nie
    móc podłączyć sobie pena czy swojego dysku i zatrzymywać, przewijać,
    nagrywać? Oglądać reklamy? Litości! :-)

    Taki "hgyt mateingoy" trzeba liczyć koszty razem z dyskiem. Ile?

  • 6. Data: 2014-02-21 19:51:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-02-21 18:45, Karol pisze:

    > Dlatego prosiłem o opinię użytkownika. Chodzi mi o praktykę,
    > a nie o to co teoretycznie wmawia panienka z Orange.

    Jak będę tam najbliższym razem, to się przypatrzę. Bo na razie tylko
    kabelki tam podłączyłem i odpaliłem całość.

  • 7. Data: 2014-02-22 07:18:57
    Od: "Karol" <L...@l...pl>

    > Jak będę tam najbliższym razem, to się przypatrzę. Bo na razie tylko
    > kabelki tam podłączyłem i odpaliłem całość.
    Bardzo dziękuję.
    Problem w tym, że muszę podjąć decyzję do końca miesiąca,
    bo stara umowa się kończy, więc nie wiem czy zdążysz.

    Spróbuję znaleźć informacje o jakichś innych pakietach, bez TV,
    ale to w sumie będzie zawsze droższe.
    Konieczność zawarcia umowy na co najmniej 12 miesięcy
    traktuję jak sznur zakładany na szyję. :-)

    Karol

  • 8. Data: 2014-02-23 19:02:43
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 22.02.2014 07:18, Karol pisze:
> [...]
    > ale to w sumie będzie zawsze droższe.
    > Konieczność zawarcia umowy na co najmniej 12 miesięcy
    > traktuję jak sznur zakładany na szyję. :-)

    innych pakietach.. w jakim sensie? Jaka usługa Ci jest potrzebna?

    ToMasz

  • 9. Data: 2014-02-24 16:06:21
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał:

    > Znajoma ma coś takiego. Jakością obrazu nie powala.

    To zależy od tranferu dysku. Zapis jest "w locie" i dysk musi nadążać.

  • 10. Data: 2014-02-24 16:07:41
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Karol" napisał:

    > telewizja internetowa 56 kanałów