  • 1. Data: 2011-12-30 10:55:50
    Temat: Pady
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Heh,a ponoć takie mało "amerykańskie" mało "kolorowe" :D

    http://www.tvn24.pl/-1,1729656,0,1,pawlak-na-designe
    rskim-fotelu-mozna-sie-zrelaksowac,wiadomosc.html

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 2. Data: 2011-12-30 16:03:14
    Temat: Re: Pady
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Piotr M napisał:
    > Heh,a ponoć takie mało "amerykańskie" mało "kolorowe" :D
    >
    > http://www.tvn24.pl/-1,1729656,0,1,pawlak-na-designe
    rskim-fotelu-mozna-sie-zrelaksowac,wiadomosc.html

    "Tyle, że akurat iPad szefa ludowców się zepsuł. Co się stało? - Bardzo
    banalna sprawa. Nastąpiło zmęczenie ekranu dotykowego i rozpłynął się,
    to znaczy przestał wyświetlać treści, tylko mamy mozaikę różnego rodzaju
    plam i kresek, które nijak nie przypominają ekranu - wyjaśnia Waldemar
    Pawlak niezbyt zachwycony produktem firmy Apple."

    Znaczy nie mozna siadac na iPAdzie?

  • 3. Data: 2011-12-30 17:05:55
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Tak sie zastanawiam: po co im te iPady?...
    (no, poza wchodzeniem na fejsbuka :)

  • 4. Data: 2012-01-02 13:01:10
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-12-30 17:03, Mateusz pisze:

> [...]
    > plam i kresek, które nijak nie przypominają ekranu - wyjaśnia Waldemar
    > Pawlak niezbyt zachwycony produktem firmy Apple."

    Pawlak woli polskie
    <cytat>
    Do niedawna za największego fana tabletów firmy Apple uchodził minister
    gospodarki Waldemar Pawlak. Jednak jak sam przyznał jego egzemplarz
    (Pawlak miał iPada pierwszej generacji) się popsuł, a z sejmowego nie ma
    zamiaru korzystać, gdyż rozważa kupno sprzętu polskiej firmy z Lublina,
    która importując podzespoły z całego świata produkuje własne tablety -
    zdaniem wicepremiera o wiele lepsze od iPadów.
    </cytat>

    i to jest moze sluszny trend - promocwac wlasne a nie zza oceanu.
    (tak robi wiekszosc politykow europejskich.
    Co prawda kiedys Pawlak promowal w ten sposob Polonezy - ale to bylo z
    15 lat wstecz jak jeszcze bylo co promowac ;)

    i taka ciekawostka, ze nie wszyscy potrzebuja smartfona:

    <cytat>
    Do tabletów przekonany nie jest za to poseł Stefan Niesiołowski (PO). W
    jego opinii tablet to tylko "trochę większy telefon komórkowy". - Ja już
    ze swoją komórką mam duże trudności. Ona ma masę różnych funkcji, z
    których ja umiem dwie użyć. Zadzwonić i odebrać telefon - przyznaje polityk.
    </cytat>

    zrodlo:
    http://www.tvn24.pl/12690,1729631,0,1,ipad-2-dla-kaz
    dego-posla,wiadomosc.html

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2012-01-02 13:52:03
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2011-12-30 18:05, Q pisze:
    > Tak sie zastanawiam: po co im te iPady?...
    > (no, poza wchodzeniem na fejsbuka :)

    Przecież to już zostało wyjaśnione.
    To jest nowa wersja (ulepszona) programu "komputery dla każdego
    przedszkolaka" czy ucznia już nie ważne. Ważne że jest znowu sukces i
    dzieciaki będą miały wymarzone zabawki ;-)

  • 6. Data: 2012-01-02 15:20:12
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik AL napisał:

> [...]
    > Co prawda kiedys Pawlak promowal w ten sposob Polonezy - ale to bylo z
    > 15 lat wstecz jak jeszcze bylo co promowac ;)

    Co by nie mówić o orientacji politycznej Pawlaka, to jest drań
    inteligentny i nowoczesny. Szkoda, że jedne z nielicznych :/

  • 7. Data: 2012-01-02 22:58:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 02 Jan 2012 14:01:10 +0100, AL <a...@s...tam> wrote:
    > zamiaru korzystać, gdyż rozważa kupno sprzętu polskiej firmy z
    Lublina,
    > która importując podzespoły z całego świata produkuje własne
    tablety -

    Wiadomo o jaką firme chodzi (albo jakie tablety)?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2012-01-04 10:01:24
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-02 23:58, Marek pisze:
    > Lublina,
    > tablety -
    >
    > Wiadomo o jaką firme chodzi (albo jakie tablety)?

    lCOM, tablety z windowsem - wpisz w google 'tablety z Lublina'

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 9. Data: 2012-01-04 10:16:22
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-02 14:52, z pisze:

    > Przecież to już zostało wyjaśnione.
    > To jest nowa wersja (ulepszona) programu "komputery dla każdego
    > przedszkolaka" czy ucznia już nie ważne. Ważne że jest znowu sukces i
    > dzieciaki będą miały wymarzone zabawki ;-)

    no wlasnie - chodzi by to nie byly tylko zabawki a normalne urzadzenia
    wspomagajace nauke.

    Syn korzysta z tabletu - w sumie juz calkiem sprawnie - od poczatkowej
    zabawy i gier zaczyna rozumiec, ze to mu sie rowniez przydaje w
    poszukiwaniu informacji, jako pomoc w nauce (np.angielskiego i nie
    tylko) - czasami przy odrabianiu zadania: zamiast siedziec przed
    komputerem, bierze tablet i uzywa jak zwykla ksiazke - czyta o tym, co
    zadano mu w szkole - znacznie wygodniejsze i b.poreczne.

    A tak do wprowadzania techniki do szkol:
    pod koniec zeszlego roku szkolnego bylismy (jako rodzice) na rozmowie z
    dyrektorka szkoly syna, czy nie bedzie problemu, jesli w przyszlym roku
    syn bedzie nosil tablet (najprostszy urzadzenie oparte na elektronicznym
    papierze - czyli z zalozenia nie do gier) zamiast wypchanego tornistra
    ksiazek (kto ma mozliwosc prosze sobie sprawdzic ile wazy tornister
    ucznia podstawowki:np.4-5 klasa.
    Nie bylo sprzeciwu, ale i nie bylo zachwytu ze strony dyrektorki szkoly,
    a wlasciie to raczej odradzanie (przynajmniej na chwile obecna).
    Wiadomo jak to u dzieci: czesc ma, czesc nie, powstaje 'dziecieca
    zazdrosc', etc.
    Ostatecznie zrezygnowalismy.

    Ale w dalsza czesc rozmowy z dyrektorka zeszla na tematy wlasnie
    masowego wprowadzania elektroniki do szkol (promowanego przez nasz rzad).
    Mialo by to wygladac tak, ze (tzn.szkola dostala taka propozycje), ze
    wskaze sie wybrane klasy, ktore beda obdarzone tym 'darem elektroniki'.
    Dyrektorka odmowila i zrezygnowala z tego programu, jako powod podajac
    wlasnie ta niesprawiedliwosc i albo wszystkie klasy albo zadna (nie
    rodza sie wtedy zadne animozje miedzy uczniami klas wyroznionych i nie
    wyroznionych).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 10. Data: 2012-01-04 10:17:06
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    z nabazgrał(a):

    > Przecież to już zostało wyjaśnione.
    > To jest nowa wersja (ulepszona) programu "komputery dla każdego
    > przedszkolaka" czy ucznia już nie ważne. Ważne że jest znowu sukces i
    > dzieciaki będą miały wymarzone zabawki ;-)

    A ja uważam że powninni zamienić podręczniki do szkoły na tablety, wiesz że
    takie dziecko powiedzmy 8-9 lat dzwiga plecaczek majacy po 20-25 kilo ...
    nie jest to zbytnio zdrowe dla krękosłupa. Oczywiście nie musi to być jakiś
    super hi-tech ale coś pokroju kindla.