  • 11. Data: 2010-10-11 19:03:03
    Temat: Re: Padnięty GF9800?
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Ale co to znaczy, ze nie mozesz? Jak sie Windows odpala to mozesz. Odpal
    > ten test (niekoniecznie fullscreen) i obserwuj temp + to co dzieje sie
    > na ekranie.

    "Niestety reinstalacja [sterownikow] właściwie nic nie daje - system sie
    uruchamia, potrafi wyświelić jakieś białe trókąty, albo inne wieloboki
    na pulpicie i właściwie się wiesza (właściwie bo działa task manadzer
    ale jedny opcja jest restart). Po restarcie BSOD przy pokazaniu się
    pulpitu."

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 12. Data: 2010-10-11 23:16:27
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-11 21:03, Adam 'Adak' Kępiński pisze:

> [...]
    > na pulpicie i właściwie się wiesza (właściwie bo działa task manadzer
    > ale jedny opcja jest restart). Po restarcie BSOD przy pokazaniu się

    Odinstalowaleś sterowniki karty i uruchomiłeś komputer? Też nie działa?
    A co ze sterownikiem do monitora?

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-10-12 00:01:42
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 01:16:27 +0200, animka napisał(a):

    > Odinstalowaleś sterowniki karty i uruchomiłeś komputer? Też nie działa?
    > A co ze sterownikiem do monitora?

    Tak się zastanawiam - długo już Animkę na mantra ze sterownikiem do monitora
    męczy?

    [ We can live with dignity. We can't die with it. ]
    [ (Gregory House "House M.D. 1x01 Pilot") ]

  • 14. Data: 2010-10-12 08:16:53
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Adam 'Adak' Kępiński pisze:

    > Ja sam mam ATI - nie chce tego mieszać, kiedyś już powieszałem i
    > skończyło się reinstalką ;-)

    Nie przesadzaj. :) Ja niedawno mieszałem na dóch pecetach pomiedzy
    HD5750, 9600GSO a 9600GT (Win764bit)i OS chodzi bez problemów, mimo
    reinstalacji sterowników ATI/nVidia.

    Pzdr, OMSON

  • 15. Data: 2010-10-12 16:58:35
    Od: Onufry Zagloba <z...@g...com>

    On 10 Paź, 13:33, Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Komp: C2D E8400, 4GB RAM, jakieś tam dyski, Gainward GF9800, W7 64bit.
    >
    > Od 2-3 tygodni komputer na wysokości POSTu pokazywał na całym ekranie
    > białe kropki, ale tak że widać było komunikaty. Wejście do biosu, czy
    > ogólnie dalszy boot likwidowały problem.

    Też podobnie miałem. Problem sprzętowy. Od temperatury zrobiły się
    zimne luty. Na allegro sa spece od tego.

    Onufry Zagloba

  • 16. Data: 2010-10-17 20:57:03
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Tak się zastanawiam - długo już Animkę na mantra ze sterownikiem do monitora
    > męczy?

    Obawiam się, że to może być nieuleczalne...

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 17. Data: 2010-10-17 20:58:10
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Też podobnie miałem. Problem sprzętowy. Od temperatury zrobiły się
    > zimne luty. Na allegro sa spece od tego.

    Miałem nadzieję, że to kwestia tylko chłodzenia.
    Zdjąłem je, przesmarowałem rdzeń i... żadnej różnicy ;-)

    Jeśli to zimne luty - poszukam.

    Zdrówka!

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327