    From: badworm <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Padła mi klawiatura ...
    Date: Mon, 12 Jan 2015 17:55:55 +0100

    Dnia Sat, 10 Jan 2015 16:51:03 +0100, Cezary Grądys napisał(a):

    > nowa kilka razy szybciej padła? No i coś niedopuszczalnego - wytarcia
    > oznaczeń klawiszy. Klawiatura używana w domu, nie do pisaniny. Na tej
    > pierwszej klawisze jak nowe wyglądają, może nieco plastik pożółkł. To
    > niby klawiatura ergonomiczna, wysoki model czyli powinna być wytrzymała.

    Taki już urok nowych klawiatur. Nawet jeśli jest na nich napisane np.
    Dell to zaczynają się wycierać już po kilku miesiącach niezbyt
    intensywnego użytkowania. Tymczasem posiadany przeze mnie Dell, mimo
    pewnie ponad 10 lat na karku, ma się pod tym względem prawie idealnie.
    Nie wiem jak stara jest to klawiatura - uratowałem ją ze śmietnika 8 lat
    temu, ma już co prawda klawisze Win i wtyczkę PS/2 mini DIN ale wykonana
    jest jeszcze na mikrostykach a do tego swoje waży. Sprzęt nie do zdarcia
    - gdy jeden z klawiszy zaczął się zacinać to podmieniłem mikrostyk ze
    zdublowanym '\' i jazda dalej :)
    GG#2400455 ICQ#320399066