    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Padł mi akumulator ...
    Date: Wed, 1 Feb 2012 19:40:58 +0100

    On 2012-02-01 17:29:31 +0100, "kogutek"
    <s...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > Kiedy w obydwu
    > akumulatorach stosunek jakości do ceny będzie taki sam.

    Jakości rozumianej jako czas działania?
    Jeśli szary dożyje, to po 10 latach będzie wciąż górą.
    A jeśli padnie po 5 latach, to ten bardziej kolorowy jest górą.

    > To następny szary akumulator może mieć parametry tego
    > kolorowego sprzed pięciu lat. I wytrzyma nie pięć lat tylko sześć.

    I w tym czasie ten kolorowy też zostanie usprawniony i wciąż jeden
    będzie lepszy niż dwa.

    > Argument że
    > wymiana akumulatora to strata czasu i nerwy do mnie nie dociera.

    Więc się nie dogadamy, bo auto bez prądu to jednak kłopot.
    Nawet, gdy ściąga się assistance i siedzi wygodnie w pojeździe, zamiast
    być tam, dokąd się chciało pojechać.

    > a nie miesiąc po tym jak zdechł. No i kupuje się samochody w
    > których nie trzeba wyjmować silnika żeby akumulator wymienić.

    A tego to nie rozumiem - u mnie gdzieś w bagażniku siedzi.
    :-)

    --
    Bydlę