  • Data: 2012-02-01 14:34:51
    Temat: Re: Padł mi akumulator ...
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > W maluchu ? Tam taki porzadny aku na pewno nie wejdzie :-)

    > Stare samochody malo pradu potrzebowaly. Kilka amper do cewki .. i to by
    > bylo na tyle. Czyli nawet maluch na swoich ~30Ah mogl z 5-10h przejechac.

    Exactly. Jako pasażer jechałem maluchem w którym padło ładowanie na jakieś 100km
    przez celem podróży. Dojechał. Na miejscu następnego dnia zapalił normalnie.
    Zrobilismy jeszcze kilkadziesiąt kilometrów i ze 4 odpalenia na miejscu. Ojciec
    - kierowca - stwierdził że to chyba się sterowanie kontrolną popsuło, bo chyba
    niemożliwe żeby tyle jechał bez ładowania. Więc ruszyliśmy do domu -- 400km. Pod
    sam koniec trzeba było już światła zapalić bo zmierzchało. Maluch dojechał.
    Następnego dnia pojechał do warsztatu (sam zapalił) i wyszło, że prądnica prądu
    nie daje i jechał cały czas na aku. Zrobił jakieś 650km zupełnie normalnej jazdy.

    > A potem doszly swiatla obowiazkowe, pompka, wtrysk, radio, wentylatory,
    > wspomaganie, ABS, ESP ...

    i już się 650km na aku 36Ah nie zrobi :)

    pzdr
    \SK