eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPadł mi akumulator ...Re: Padł mi akumulator ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!news.nask.pl!news.n
    ask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Grejon <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Padł mi akumulator ...
    Date: Tue, 31 Jan 2012 08:35:17 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <jg85jp$d20$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <jg66il$ltv$1@news.dialog.net.pl>
    <jg679r$hk9$1@inews.gazeta.pl><jg67lb$mfa$1@news.dialog.net.pl>
    <jg6adu$f0u$1@usenet.news.interia.pl><4f26effe$0$1217$65785112@news.neostrada.pl><c1.01.3TcN0J$0qk@mike.oldfield.org.pl>
    <4f2719d5$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <jg854f$1da$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62-121-98-48.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1327995321 13376 62.121.98.48 (31 Jan 2012 07:35:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 31 Jan 2012 07:35:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0) Gecko/20111222 Thunderbird/9.0.1
    In-Reply-To: <jg854f$1da$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2430338
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-01-31 08:27, Robert_J pisze:

    > O, dokładnie :-). Jakoś nigdy nie miałem problemów z odpalenie żadnego
    > swojego auta nawet w największy mróz. I nie musiałem wozić baterii od
    > czołgu ;-). Gdyby w konkretnym aucie była potrzeba zamontowania 2 czy 3
    > razy większego akumulatora to na pewno producent by to zrobił. W końcu
    > to większy wydatek przy wymianie jakby co ;-). A jak ktoś jeździ trupem
    > w którym co chwila pada ładowanie, śniedzieją klemy czy jeszcze co
    > innego, to już jego problem. I dorabianie do tego ideologii że "większy
    > to lepszy bo..." jest bez sensu ;-).

    Nie chodzi mi o to, żeby ładować potwory o pojemności 2-3 razy większej
    niż fabryczna. Tylko o to, że obecnie ważniejszym kryterium są wymiary
    "gniazda", typ i układ klem. Pojemność zostaje na końcu, a różnica
    rzadko przekracza kilkanaście Ah. Chce ktoś kupić mniejszy, żeby
    zaoszczędzić - proszę bardzo, tylko za mały (w senie wymiarów)
    akumulator może nie siedzieć stabilnie i się szybciej zużyje.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: