  • Data: 2012-01-31 08:35:17
    Temat: Re: Padł mi akumulator ...
    Od: Grejon <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-31 08:27, Robert_J pisze:

    > O, dokładnie :-). Jakoś nigdy nie miałem problemów z odpalenie żadnego
    > swojego auta nawet w największy mróz. I nie musiałem wozić baterii od
    > czołgu ;-). Gdyby w konkretnym aucie była potrzeba zamontowania 2 czy 3
    > razy większego akumulatora to na pewno producent by to zrobił. W końcu
    > to większy wydatek przy wymianie jakby co ;-). A jak ktoś jeździ trupem
    > w którym co chwila pada ładowanie, śniedzieją klemy czy jeszcze co
    > innego, to już jego problem. I dorabianie do tego ideologii że "większy
    > to lepszy bo..." jest bez sensu ;-).

    Nie chodzi mi o to, żeby ładować potwory o pojemności 2-3 razy większej
    niż fabryczna. Tylko o to, że obecnie ważniejszym kryterium są wymiary
    "gniazda", typ i układ klem. Pojemność zostaje na końcu, a różnica
    rzadko przekracza kilkanaście Ah. Chce ktoś kupić mniejszy, żeby
    zaoszczędzić - proszę bardzo, tylko za mały (w senie wymiarów)
    akumulator może nie siedzieć stabilnie i się szybciej zużyje.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi