  • Data: 2012-01-31 00:35:23
    Temat: Re: Padł mi akumulator ...
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    > No i?
    >
    > Na rozruch idzie, załóżmy 10Ah.
    > Sytuacja 1.
    > Masz akumulator 35Ah. Ile czasu autko musi ładować do pełna akumulator 35Ah
    > rozładowany do stanu 25Ah?
    > Sytuacja 2.
    > Masz akumulator 90Ah. Ile czasu autko musi ładować do pełna akumulator 90Ah
    > rozładowany do stanu 80Ah?
    >
    > Jaka jest różnica pomiędzy władowaniem do akumulatora 10Ah i władowaniem do
    > akumulatora 10Ah?

    To nie grupa "Wróżki". Tu się nie zakłada tylko liczy. To nie jest również
    grupa " Czołgi" lub " Lokomotywy ". Policz. Wariant 1. Silnik benzynowy.
    Rozruch 1 sekunda prąd 150A. Wariant 2. Diesel. Sam sobie podstaw dane.
    Oczywiście ja piszę o pełnosprawnych silnikach, rozrusznikach, alternatorach.
    A nie o sąsiedzie co jak się naprawdę zimno zrobiło to jak wściekły gania z
    akumulatorem. Wieczorem wyciąga byka z 80 Ah. Targa do domu. Całą noc go
    gotuje na prostowniku sprzed 30 lat. Rano parujący wstawia do samochodu. Kręci
    ze dwadzieścia sekund i nie zapala. Dzwoni po taksówkę. Przyjeżdża gościu i go
    ciągnie. I tak od kilku dni codziennie. Jak było w miarę ciepło to tak z 10
    sekund kręcił i zapalał jak już było słychać że akumulator mięknie. Ktoś o
    fizyce pisał. Czy to przypadkiem nie Ty.