-
X-Received: by 10.140.48.39 with SMTP id n36mr315385qga.1.1403990037770; Sat, 28 Jun
2014 14:13:57 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.48.39 with SMTP id n36mr315385qga.1.1403990037770; Sat, 28 Jun
2014 14:13:57 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!uq10no16028146igb.0!news-out.google.com!a8ni0qaq.1!nntp.google.com!i13no
2651392qae.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mai
l
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 28 Jun 2014 14:13:57 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <lon9al$cod$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.175.63.25;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 31.175.63.25
References: <lo4b6c$j05$1@node1.news.atman.pl>
<53a7081d$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
<lon9al$cod$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: Padające sprzęgło?
From: k...@g...com
Injection-Date: Sat, 28 Jun 2014 21:13:57 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2537015
[ ukryj nagłówki ]W dniu sobota, 28 czerwca 2014 22:41:49 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> >> Objaw jest taki, że auto przyspiesza normalnie do ~3000 obr/min, po
>
> >> czym to przyspieszenie zanika za to wskazówka zdecydowanie szybciej
>
> >> pnie się do ~4500 obr/min, tam się zatrzymuje mimo że pedał w podłodze
>
> >> na jakieś 1-2 sekundy (czasami delikatnie się cofając) i dopiero rusza
>
> >> dalej, ale tutaj już różnie; czasami normalnie czasami znowu się dławiąc.
>
> >>
>
> >>
>
> > Obroty silnika rosną -> prędkość nie rośnie -> ślizga się sprzęgło
>
> > A ślizga się przy 3000 obr/min bo wtedy silnik daje największy moment.
>
> > Objawy są typowe dla padającego sprzęgła.
>
>
>
> Problemem był wysprzęglik z którego ciekło. Dlatego przy wyższym
>
> momencie, sprzęgło zaczynało się ślizgać.
>
>
>
> --
>
> Pozdrawiam,
>
> Mateusz Bogusz
Podobny wpływ ma ślizganie sprzęgła jak cieknący wysprzęglik, o ile płyn nie leci na
tarczę co jest w zasadzie niemożliwe, ma wytarta guma na pedale sprzęgła. Powodem
ślizgania było zużycie tarczy. W czasie wymiany wysprzęgnika mechanik wyregulował
skok jałowy pedału sprzęgła.
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-07 Jaki silikon lub może klej?
- 2025-02-07 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-02-07 Niby to nie sąd ale kooorwa tak to w sądach dziś wygląda?
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=