eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPadające sprzęgło?Re: Padające sprzęgło?
  • X-Received: by 10.140.48.39 with SMTP id n36mr315385qga.1.1403990037770; Sat, 28 Jun
    2014 14:13:57 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.48.39 with SMTP id n36mr315385qga.1.1403990037770; Sat, 28 Jun
    2014 14:13:57 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!uq10no16028146igb.0!news-out.google.com!a8ni0qaq.1!nntp.google.com!i13no
    2651392qae.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mai
    l
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 28 Jun 2014 14:13:57 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <lon9al$cod$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.175.63.25;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 31.175.63.25
    References: <lo4b6c$j05$1@node1.news.atman.pl>
    <53a7081d$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <lon9al$cod$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Padające sprzęgło?
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Sat, 28 Jun 2014 21:13:57 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2537015
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 28 czerwca 2014 22:41:49 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    > >> Objaw jest taki, że auto przyspiesza normalnie do ~3000 obr/min, po
    >
    > >> czym to przyspieszenie zanika za to wskazówka zdecydowanie szybciej
    >
    > >> pnie się do ~4500 obr/min, tam się zatrzymuje mimo że pedał w podłodze
    >
    > >> na jakieś 1-2 sekundy (czasami delikatnie się cofając) i dopiero rusza
    >
    > >> dalej, ale tutaj już różnie; czasami normalnie czasami znowu się dławiąc.
    >
    > >>
    >
    > >>
    >
    > > Obroty silnika rosną -> prędkość nie rośnie -> ślizga się sprzęgło
    >
    > > A ślizga się przy 3000 obr/min bo wtedy silnik daje największy moment.
    >
    > > Objawy są typowe dla padającego sprzęgła.
    >
    >
    >
    > Problemem był wysprzęglik z którego ciekło. Dlatego przy wyższym
    >
    > momencie, sprzęgło zaczynało się ślizgać.
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Mateusz Bogusz

    Podobny wpływ ma ślizganie sprzęgła jak cieknący wysprzęglik, o ile płyn nie leci na
    tarczę co jest w zasadzie niemożliwe, ma wytarta guma na pedale sprzęgła. Powodem
    ślizgania było zużycie tarczy. W czasie wymiany wysprzęgnika mechanik wyregulował
    skok jałowy pedału sprzęgła.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: