    From: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pad tablicy partycji - ratunku :-((
    Date: Wed, 20 Jan 2010 20:14:52 +0100

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 09:52:09 -0800 (PST), yarroll napisał(a):

    > Jednak podobno są programy którymi ewentualnie można odzyskać dane.
    Są programy które umieją przywrócić istniejące uprzednio partycje na
    podstawie analizy danych zapisanych gdzie indziej niż tablica partycji. IMO
    najpierw zwróć uwagę na to a dopiero potem próbuj odzyskiwać pojedyńcze
    pliki. Niestety, nie pamietam jakie to programy :) sam poszukaj.
    Odzyskiwanie plików też się odbywa różnopoziomowo. Czasem udaje sie z
    nazwami a czasem dostajesz jedynie masę ponumerowanych kawałków. No i
    niestety, porządne programy do odzyskiwania sa płatne a bezpłatne są trudne
    w obsłudze :)

    > Ratunku! Na dysku mam 80 GB, w tym ze 3 lata zdjęć których nie
    > zbekapowałem na DVD. Myślałem - kretyn ze mnie - że nic się im nie
    > stanie na dysku.
    Nooo... samoocena niczego sobie :) A jak już wyjdziesz na prostą to se
    zafunduj RAID.

    --
    Jacek